ЧЕЗ България открива нов център за обслужване на клиенти

гр. София
18.06.2012

На 18 юни 2012 г. ЧЕЗ България открива нов център за обслужване на клиенти на площад „Позитано” №  2 и закрива стария център на ул. „Козлодуй” № 14.

Центърът е оборудван с модерна система за управление на взаимоотношенията с клиенти в съответствие с международния стандарт EN ISO 9001:2008.

В центъра ще работят 35 служители. До момента в него са инвестирани над 200 хил. лева.

Центърът за обслужване на клиенти ще работи всеки делничен ден от 08:00 до 18:00.

Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив