Всички материали
10.11.2021 | 16:40
Фейсбук спира таргетирането на реклама, базирана на "чувствителни" теми като раса, религия, сексуална ориентация, политическа нагласа заради опасения от злоупотреба, реши...
19.10.2021 | 12:45
В условията на постоянно усложняваща се пандемична обстановка и нарастващи предизвикателства пред професионалната маркетингова общност, УС на БАР взе решение да улесни и...
04.06.2019 | 11:15
Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти ще се състезават тази година в три отделни конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите...
22.11.2018 | 13:15
На 21 ноември в София се проведе гала вечерта на 11-ото издание на наградите Effie България. Престижният конкурс отличава ефективността на маркетинговите комуникации и у нас се...
07.10.2017 | 10:25
Победителите по категории са:
• Категория Нов продукт – екипна награда победител: Загорка с кампания „Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?. На второ място се нареди...
26.09.2013 | 10:15
Норвегия е страната, чиито електронни рекламодатели харчат най-много пари за интернет реклама. В скандинавската страна се харчат средно по 209 долара за всеки интернет...
17.06.2013 | 15:00
Щатският технологичен лидер Apple затегна своите правила за рекламодателите, които се опитват да следят потребителите през техните iPhone-и. Компанията на Тим Кук иска
от тук...
13.05.2013 | 14:00
Специално за Econ.bg:
Визитка:
Светлана Проданова, Маркетинг мениджър в Beiersdorf ("Байерсдорф"), председател на Управителния Съвет на
Българската асоциация на...