Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите

03.04.2020 | 03:05
по статията работи: econ.bg
Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи
Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите
Снимка: БГНЕС

Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до Асоциацията на колекторските агенции, в която апелира фирмите за събиране на вземания да се съобразят с пандемичната обстановка и да проявят разбиране към граждани, които временно не могат да погасяват в срок задълженията си.

Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи.

Ковачева призовава колекторските агенции за индивидуален подход към гражданите и предлага на Асоциацията да изработи политика за работа с уязвими граждани, засегнати финансово от извънредното положение.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 26.04   1336 г. – Франческо Петрарка изкачва връх Ванту – символичен рожден ден на алпинизма. 1802 г. – Наполеон Бонапарт подписва обща амнистия, която позволява...