Гигантът на пазара за газирани и разхладителни напитки "Coca-Cola" създава нов "зелен" имидж на марката.
Познатата на всички напитка излеза в подобрен здравословен вариант в Аржентина - Coca-Cola Life, като вместо захар, ще съдържа заместител - растението стевия.
Стевия е растение с ниско съдържание на захар и въглехидрати като същевременно е 300 пъти по-сладко от обикновената захар. Това го прави предпочитан подсладител от много хора, спазващи диети или водещи по-здравословен начин на живот. Стевията е използвана от десетилетия съставка в Япония и от векове в Парагвай. От 2011 г. е разрешена за употреба и в Европейския съюз.
Coca-Cola Life се отличава и с нова нетипична досега визия. Традиционният червен фон е заместен със зелен, а пластмасовата PET бутилка съдържа 30% растителни вещества и може изцяло да се рециклира.
След продуктите Coca-Cola Light и Coca-Cola Zero, това е още един нискокалоричен вариант на кола, предлаган от компанията. Тя се доверява на вече изпитаната маркетинг стратегия, когато през 2005г. Coca-Cola Zero бе представена първо в Австралия, а след това по света.
Вижте и рекламното видео към Coca-Cola Life.