Пощенска банка раздаде над 2,7 млн. лева на клиентите си

06.08.2014 | 11:23
по статията работи: Мария Стоянова
Програмата MyRewards възнаграждава клиентите за техните покупки с кредитни карти
Пощенска банка раздаде над 2,7 млн. лева на клиентите си

За период от три години над 12 000 притежатели на близо 15 000 кредитни карти American Express и Visa от Пощенска банка, са се възползвали от специалната програма за лоялност на банката, озаглавена MyRewards. Така от създаването на MyRewards до момента, клиентите на Пощенска банка са получили над 2,7 млн. лв. под формата на бонуси.

„С програма MyRewards ние се стремим да работим като партньори с клиентите, предоставяйки им реална и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти. От създаването на програмата през март 2011 г. до сега Пощенска банка е възнаградила с над 2,7 млн. лева своите лоялни клиенти, а те стават все повече, което е доказателство, че оценяват положително усилията ни“, коментира Виктор Цветков, началник отдел „Карти и картови разплащания“ в Пощенска банка.

MyRewards възнаграждава клиентите за техните покупки с кредитни карти, като стандартно те могат да получат до 4% обратно от похарчената сума. От 2013 г. в програмата се включват и търговски партньори, които предоставят допълнителни отстъпки на клиентите. Размерът на сумата, която клиентите могат да получат обратно, пазарувайки в търговските вериги, участващи в програмата, достига до 10%. Партньори на MyRewards са бензиностанции ЕКО, супермаркети Фантастико, ИКЕА, NIKE, Andrews, Orange и Folli Follie.    

До края годината клиентите на Пощенска банка печелят и допълнителни бонус точки за всеки похарчен лев с кредитна карта за плащане на сметки за ток, вода, телефон и др., през онлайн платформата на банката е-Postbank.

Програма за лоялност MyRewards на Пощенска банка e най-добрият банков продукт на 2013 г., според икономически анализ на пазара на банковите продукти в България. Наградата присъдена в рамките на Card Payments Forum на b2b Media, на база преглед на пазара на картови продукти в България, от гледна точка на иновации, сигурност и ефективност на съвременните картови разплащания. Данните от анализа са на БНБ, Национален статистически институт, Комисия за защита на личните данни, Европейски потребителски център и банките, опериращи в България.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 31.10   475 г. – Ромул Августул е провъзгласен за римски император. 802 г. – Никифор I е провъзгласен за византийски император. 1470 г. – Хенри VI за втори път...