Рекламната индустрия в Тайланд се развива все по-динамично, утвърждавайки жанра на краткия видеоклип и вдъхновяващи послания. Последните рекламни проекти в азиатската страна не на шега се конкурират с Холивудските продукции като представят оригинален сюжет, добра актьорска игра и дълбокомислена концепция.
Реклама за повдигащ сутиен, в която събличащото се момиче накрая се оказва момче, нашумя в онлайн медиите и социалните мрежи. Сега в Тайланд провокират с още едно видео. Преди броени дни реклама на телекомуникационния конгломерат True Corporation стана достъпна в YouTube. Тя обиколи социалните мрежи и вече има над три милиона гледания. Повечето потребители я определят като "сърцераздирателна".
Във видеото малко момче краде лекарства от пазара. Собственичката обаче го залавя и в разгара на мъмренето, един продавач от заведение за хранене се намесва. Той пита момчето дали майка му е болна и след като получава утвърдително кимване плаща лекарствата на момчето и му дава топла супа.
Историята ни отвежда 30 години по-късно, когато продавачът е все така щедър към нуждаещите се и дава храна на бездомник. Но в следващия момент той припада и става ясно, че е тежко болен. Дъщеря му не може да си позволи високите медицински разноски и обявява заведението за продан. Неочаквано обаче сметките се оказват платени... преди 30 години. Лекарят се оказва момчето от пазара от началото на клипа.
Можете да видите видеото тук:
Компанията True Corporation, известна като TrueMove, е най-големият кабелен оператор в страната, най-големият доставчик на интернет и третият по големина мобилен оператор. Намира се на азиатския пазар от 1990 г. като няколко пъти сменя името си.
В информацията към рекламата те казват, че винаги са вярвали, че „комуникацията е най-доброто“ и че рекламите са един от най-естествените източници на комуникация. „TrueMove H вярва в силата да даде без да очаква възвръщаемост . Aнгажираме се с разработването на нови комуникационни технологии за Тайланд, за да се създадат възможности за подобряване на качеството на живот в страната. Всяка комуникация означава, че сме свързани помежду си безкрайно.“, пишат още от компанията.