Борбата за пазари е борба за качествени клиенти

10.12.2003 | 01:00
по статията работи: econ.bg
Във всеки добър бизнес има голяма конкуренция
 

Съвместно интервю на в-к ПАРИ и ECON.BG

 

- Господин Бар, какво е значението на телемаркетинга в надпреварата за клиенти и пазари?

Моше Бар:

- Най-общо казано, телемаркетингът е маркетинг от разстояние. Телемаркетингът е сравнително ново понятие в съвременния свят. С него се обозначава използването на телекомуникационни средства в полза на маркетинга. Тези средства включват телефон, факс, Интернет, електронна поща, пренос на глас през Интернет и др. Чрез тях може да се осигури постоянна връзка на компанията с нейните потенциални и реални клиенти, да се отговори на тяхно запитване, да се даде информация за предстояща промоция, да се приеме заявка за доставка. По този начин компанията увеличава продажбите си, утвърждава своето място на пазара, бързо реагира на всички промени в очакванията.

- Доколко приложим е телемаркетингът на българския пазар, какви са вашите прогнози за развитието на тези услуги?

Моше Бар:

- Инфолайн е на българския пазар от 18 месеца. Досега сме инвестирали половин милион евро в развитието на тези услуги. Изградихме контактен център, специализиран в областта на директния маркетинг и управление на връзки с клиентите. Аутсорсингът и телемаркетингът тепърва ще се развиват на българския пазар. С тяхна помощ ще се повиши професионализмът и нивото на обслужването.

- Какви услуги предлагате?

Моше Бар:

- Инлайн обслужва изходящи и входящи обаждания. Изходящите са насочени към разширяването на бизнеса и завоюването на нови пазари, продажби по телефона и консултация за управление на събития. Анализ и проучвания за маркетинг или политически нагласи също се включват към изходящите обаждания. Входящите обаждания са обслужване на гореща линия, приемане на поръчки по каталог, резервации и регистрации, както и гласуване по телефона. Инлайн инвестира и в ново и единствено оборудване, наречено Гласов портал, за управление на входящи обаждания чрез високотехнологичен софтуер вместо оператори, който чрез менюта и подменюта насочва крайния потребител към игри, телевотинг, спортни залагания и музикални класации.

- Каква е разликата между call център и контактен център?

Моше Бар:

- Тя е в това, че call центърът обслужва предимно телефонните обаждания, контактът с клиента става предимно по телефона. Бизнесът на контактните центрове в България едва започва. Много български фирми предоставят типични call център услуги, за да постигнат собствените си цели - кампании за продажба на стоки, уговаряне на срещи, управление на събития и други, приемане на поръчки по телефона. Докато контактният център съчетава предимствата на високите технологии, специфичния софтуер и добре обучения персонал за създаване и управление на контакти.

- Очаквате ли други сериозни конкуренти?

Моше Бар:

- Ние сме едни от първите и ще развиваме тези услуги. Във всеки добър бизнес има голяма конкуренция. Предлагаме услуги на много добро ниво и смятам, че ще успеем да запазим и развием своя дял.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...