Специално за Econ.bg
Ралф Вайн е регионалнен мениджър на шведската модна фирма H&M за България и Гърция. Роден е в Кьолн. Работи в компанията от 20 години.
Акценти:
- H&M отвори първия си магазин у нас. Подписани са договори за още три
- Компанията разкрива 140 работни места у нас
-
България е 44-тата страна, в която шведската модна фирма навлиза
-
Модният гигант планира да отвори 275 нови магазина тази година
Г-н Вайн, разкажете ни повече за първия си магазин у нас – този в The Mall. На каква площ е разположен, колко работни места се откриват в него?
Ралф Вайн:
Новият ни магазин включва качествена мода за жени, мъже, деца, младежи и предлага целия обхват от продукти на марката, включително H&M Underwear (линията бельо), DIVIDED, аксесоари, H&M+ (дрехи в по-големи размери – от 44 до 54 номер) и Mamma - облекла за бременни.
Колко магазина планирате да откриете в България до края на годината? Къде? Колко души ще са заети в тях?
Ралф Вайн:
Подписали сме четири договора за магазини – след първия, който открихме в The Mall, подготвяме откриването на магазините ни в Grand Mall Варна, Galleria Бургас и Serdika Center в София. Засега можем да кажем, че в първия етап на набиране на персонал са включени около 140 работни позиции – за магазините и офисите в България.
Към какви клиенти са насочени стоките ви?
Ралф Вайн:
Клиентите, към които се насочваме, са всички, които се интересуват от мода. Основните ни клиенти са жени с интерес към модата, но в същото време предлагаме продукти за цялото семейство.
Какъв пазарен дял очаквате през тази година? А през следващите няколко?
Ралф Вайн:
Още е твърде рано да се каже. Горди сме, че отваряме четири магазина в България и виждаме чудесен потенциал за експанзия на българския пазар. Убедени сме, че можем да предложим на клиентите си мода, конкурентни цени и качество.
Кои са основните ви конкуренти на българския пазар и как смятате да се състезавате с тях?
Ралф Вайн:
В H&M вярваме, че ние сме най-големият си конкурент. Винаги се състезаваме с предишното си представяне, като се стремим да изненадваме клиентите си и да надвишаваме очакванията им всеки път.
Какви са стратегическите цели на марката в средносрочен период от време, в световен мащаб?
Ралф Вайн:
Целта ни за растеж продължава да бъде да увеличаваме броя на магазините си с по 10-15% годишно. През 2012 г. целта ни е да отворим 275 нови магазина. Стъпваме в пет нови страни – България беше първата, следват Латвия, Мексико, Тайланд и Малайзия. България е 44-тата страна, в която навлизаме.