Всичките ни действия започват и свършват с клиента

16.10.2003 | 01:00
по статията работи: econ.bg

 

Специално за ECON.BG

 

- Г-н Караиванов, кои са нововъведенията в продуктовата гама на компанията в Каталог 2004 Vidima? Реализируема ли е вече идеята "тотална баня от Видима"?

Христо Караиванов:

- На първо място безспорно е новината, че вече въведохме на българския пазар и санитарен порцелан под добре познатата търговска марка "Видима". Това стана възможно след като от 1998г. досега, само за няколко години, успяхме да наложим този вид продукт и да завземем основен пазарен дял от конкурентите, в резултат на което "Американ Стандарт" одобри разширение на производствените мощности в завода за порцелан "Идеал Стандарт" - България до невероятните близо 3 млн. бр. Сега на българския потребител се предлагат изделия в "икономик" сегмента, даващи му свобода на избор и неограничени възможности за комбинация - от санитарната арматура, санитарния порцелан, до акрилните вани и аксесоарите за баня. Това е една стъпка към нашето кредо, съдържащо се в концепцията наречена "тоталната баня", при която на клиента се предлага не просто набор от продукти, а готови решения, съответстващи на неговите потребности и стил на живот. Разбира се, и тази концепция не е застинала в развитието си. Може да се каже с увереност, че с въвеждането на санитарен порцелан под марка "Видима" ние се доближихме още към тоталната баня.

- Какво представлява новият софтуер за проектиране на бани Bath Designer? Какво ще са ползите за проектантите , от една страна и за клиентите на "Видима", от друга?

Христо Караиванов:

- "Bath Designer" e уникална новост в областта на софтуерите за проектиране по ред причини. Той предоставя мощен инструмент в ръцете както на професионалистите в бранша - архитекти, проектанти, предприемачи, посредством възможността за експортиране на 2-D и 3-D обекти с продуктите под марка "Видима" към библиотеките на системите за проектиране, които те използват, а от друга страна, предоставя на крайния потребител възможност сам да аранжира и да "види" банята си на екрана на компютъра, при това остойностена, преди да вземе крайното решение за покупка. Имахме запитвания за подобна информация от нашите партньори-професионалисти и "Видима" реши да предложи нещо повече, така се появи "Bath Designer". Софтуерът е безплатен за всички потребители, жест от "Видима", който ние вярваме, че дължим на всички доверили се на нашата марка. Програмата е достъпна он-лайн на адрес www.vidima.bg.

- Как се развива "Видима" през последните години? Къде насочвате основно инвестициите?

Христо Караиванов:

- Видима е сред лидерите в индустрията в България, даваща облик на цял един регион. Ще спомена само, че инвестициите от "Американ Стандарт" в Севлиево за последните 10 година надминаха 100 млн. щ.д. В допълнение на четирите завода за санитарни изделия и месингов обков, някои наши доставчици решиха да преместят производствени съоръжения в Севлиево, за да бъдат по-близо до нас като техни основни клиенти. Резултатът е налице.

- Каква част от продукцията ви е за износ? Конкурентоспособни ли сте на световните пазари?

Христо Караиванов:

- Като дъщерна компания на "Американ Стандарт", "Видима" АД представлява основно захранващо звено за сестринските ни компании в Европа, Америка и Азия. Над 90% от продукцията се изнася, което е обяснимо при огромния капацитет на заводите тук. Ние сме първата българска фирма с интегрирана система за управление на качеството, опазване на околната среда и безопасност на труда материализирана в сертификатите ISO 9001, ISO 14001 и OHSAS 18001. Изделията ни са с качество на световно ниво и това е добре познато в повечето страни от Европа. "Американ Стандарт" е лидер по продажби на санитарни изделия в Европа и "Видима" е основното производствено звено за санитарна арматура, допринасящо за този успех.

- Предприема ли българинът промени в жилището си? Българско или вносно обзавеждане предпочита?

Христо Караиванов:

- През последните години се забелязва постепенно повишаване на търсенето в резултат от ремонти, ново строителство и проекти. Този процес е неминуем с приближаването на очакваното ни членство в ЕС през 2007. Българският потребител все повече се стреми към красотата в банята си и все по-малко е склонен да прави компромиси с качеството на продукта за сметка на цената. Все още скъпият сегмент от пазара е малък, въпреки че и там търсенето нараства. Има клиенти за всеки сегмент, но продуктите с марка "Видима" съчетават в себе си качество, опит и западни технологии, на цена, която нашите клиенти считат за приемлива.

- Кое е основното, което "Видима" иска да даде на клиентите си?

Христо Караиванов:

- В нашата корпоративна мисия клиентът е най-важен. Всичките ни действия започват и свършват с него. Ние искаме да дадем на клиентите удоволствието от увереността, че са направили правилния избор и че имат подкрепата на голяма компания, дълго след като са направили покупката си.

 

- Каква част от продукцията ви е за износ? Конкурентоспособни ли сте на световните пазари?

Христо Караиванов:

- Като дъщерна компания на "Американ Стандарт", "Видима" АД представлява основно захранващо звено за сестринските ни компании в Европа, Америка и Азия. Над 90% от продукцията се изнася, което е обяснимо при огромния капацитет на заводите тук. Ние сме първата българска фирма с интегрирана система за управление на качеството, опазване на околната среда и безопасност на труда материализирана в сертификатите ISO 9001, ISO 14001 и OHSAS 18001. Изделията ни са с качество на световно ниво и това е добре познато в повечето страни от Европа. "Американ Стандарт" е лидер по продажби на санитарни изделия в Европа и "Видима" е основното производствено звено за санитарна арматура, допринасящо за този успех.

- Предприема ли българинът промени в жилището си? Българско или вносно обзавеждане предпочита?

Христо Караиванов:

- През последните години се забелязва постепенно повишаване на търсенето в резултат от ремонти, ново строителство и проекти. Този процес е неминуем с приближаването на очакваното ни членство в ЕС през 2007. Българският потребител все повече се стреми към красотата в банята си и все по-малко е склонен да прави компромиси с качеството на продукта за сметка на цената. Все още скъпият сегмент от пазара е малък, въпреки че и там търсенето нараства. Има клиенти за всеки сегмент, но продуктите с марка "Видима" съчетават в себе си качество, опит и западни технологии, на цена, която нашите клиенти считат за приемлива.

- Кое е основното, което "Видима" иска да даде на клиентите си?

Христо Караиванов:

- В нашата корпоративна мисия клиентът е най-важен. Всичките ни действия започват и свършват с него. Ние искаме да дадем на клиентите удоволствието от увереността, че са направили правилния избор и че имат подкрепата на голяма компания, дълго след като са направили покупката си.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 24.09   622 г. – Мохамед и неговите последователи завършват своята хиджра от Мека до Медина, за да избегнат религиозни гонения. 1689 г. – Български доброволци участват...