Нашите стратегии по маркетинг са вече в учебниците

28.07.2004 | 01:00
по статията работи: econ.bg
Когато поставиш фокуса върху клиента, няма как да не успееш

 

Съвместно интервю на в-к ПАРИ и ECON.BG

 

- Г-н Свобода, трудно ли се маркетират продуктите на Intel на българския пазар?

Павел Свобода:

- Ние имаме три основни продуктови линии, едната от тях са мобилните компютри. Технологията Centrino e сравнително нова на пазара, тя е оптимизирана изключително за мобилни приложения. Съдържа процесор Intel Pentium М, специално проектиран за мобилни компютри; набор от микросхеми за връзка и безжична мрежова карта.

Наскоро пуснахме процесор Intel Xeon (Интел Зион), или Интел Ксеон, както е известен в България. Той е в основата на повече от 80% от сървърите в света и има няколко подобрения в сравнение с предишната поредица. Едно от тях са добавените 64-битови разширения ЕМ64Т. Този тип технология е насочена най-вече за средните и малките фирми.

- Какви са тези програми, какви предимства дават на отделните клиенти?

Павел Свобода:

- Най-интересната от тях е програмата Intel Inside, която е вече в учебниците по маркетинг. Тя помага на всяка компания, произвеждаща компютри, да изгради своя собствена стратегия. Чрез тази програма фирмите могат да формират тяхната марка.
Например локална марка персонални компютри се асоциира с името на
Intel и по този начин се създава увереност в качеството на крайния продукт и така подпомага и малките местни асемблатори.

Програмата е уникална. Intel е може би номер 6 като най-известната марка в света, само след Microsoft и IBM в компютърната индустрия.

Името на Intel е известно, въпреки че ние произвеждаме компютърни чипове и компоненти благодарение именно на програмата Intel Inside.

Според някои аналитици 80 процента от компютрите в света са базирани на нашите процесори.

- Какво представлява концепцията Digital Home?

Павел Свобода:

- Тази концепция е ново и старо нещо едновременно. Това е обединяването на всички домашни аудио и видеоустройства около домашния компютър. От една страна, се случва, защото хората вече имат DVD, CD, MP3, DVB и други устройства, както и домашен PC.
Ние вярваме, че с конвергенцията на компютърните и комуникационните устройства функциите на всички тези устройства ще се изпълняват от домашния компютър, така че потребителите с едно дистанционно управление да могат да контролират едновременно различните режими - гледане и записване на цифрова телевизия и филми на компютъра, разглеждане на дигитални видеозаписи и снимки, слушане и създаване на музика и др.

Отношението към потребителите се променя все повече, всички фирми преместват своя фокус на работа.

Важно е по какъв начин комуникираш с всяка потребителска група, ако не успееш, излизаш от пазара.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 01.11   79 г. – Започва едно от големите изригвания на вулкана Везувий. 1478 г. – папска була на Сикст IV за въвеждане на инквизицията в Кастилия. Начало на испанската...