Съвместно интервю на в-к ПАРИ и ECON.BG
Госпожо Екимова, започвате новата година в нов хотел. Кое е новото предизвикателство?
Искра Екимова:
Бизнес през уикенда и летните месеци. За всеки от хотелския бизнес е ясно, че говоря за най-мъртвото време в работата ни. В София нямаме море, нямаме атракции, с които да привличаме тълпи от туристи. Въпреки това аз съм влюбена в дестинацията София и я продавам като място, което е пълно с култура, забавления, история и спокойствие. Дали говоря пред човек от Русе или от Чикаго, винаги влагам личната си страст към София.
Витоша може ли да бъде част от офертата?
Искра Екимова:
Засега, уви, не. В инфраструктурно отношение паркът Витоша е най-изостанал от планинските курортни местности. Когато настигне Банско с пистите, влековете, лифтовете, ресторантите, ние също ще можем да продаваме Витоша целогодишно. Затова нашите амбиции са въпрос и на държавна политика.
Предвиждате ли промяна на търговската политика?
Искра Екимова:
Промяната винаги се основава на конкретен опит. Radisson SAS винаги поддържа гъвкава ценова политика и е грешно човек да тръгне напред с идеята за промяна по принцип.
Къде виждате конкуренцията за Radisson SAS?
Искра Екимова:
Всички големи и елитни хотели трябва да си даваме сметка за настъпването на малките, спретнати, изискани и уютни хотелчета. Не може да бъде посочен един, защото често конкуренцията е от по-ниска класа, но трябва да сме винаги наясно с онова, което всички останали предлагат. Да твърдиш, че гледаш само собствените стандарти и конкуренцията просто не те интересува, е... опасно, а на по-късен етап - задължително губещо.