Предлагането на добро качество при добра цена е основното при избора на VOIP доставчик

09.04.2002 | 01:00
по статията работи: econ.bg

 

Специално за Econ.bg

 

- Г-жо Петрова, какви са основните направления на дейността на "Уан Уърлд България" ООД?

Гергана Петрова:

- Уан Уърлд България е официален представител на американската компания 1World Telecommunications, световен доставчик на VOIP (глас върху интернет протокол) услуги. Фирмата функционира на българския пазар от 1.09.2000 г. Дейността ни е насочена изцяло към продажба на телефонни карти за разговори с целия свят на изключително ниски цени. Услугата се предоставя, както на български, така и на чуждестранни потребители, за чиито улеснения въведохме инструкции на още два езика. Сред тях можем да посочим Посолство на Френската Република, Посолство на Чешката Република, на Китайската Народна Република, а съвсем отскоро и на Руската Федерация. Сред основните ни направления е предоставяне на услугата и на корпоративни клиенти, като за тях създадохме специални условия – програмиране на телефонна централа, монтиране на предварително програмиран телефон. И при двата варианта клиентът може да избира желаната сума за разговори. 

Услугата, която се предлага на територията на София, се предлага вече и в Пловдив. Следващата входна точка, която престои да бъде открита, е в Бургас, като плановете ни са това да стане още преди старта на летния сезон. По този начин продуктът ще стане достъпен за повече хора. 

- Услугата VOIP, или иначе казано интернет телефонията, става все по-популярна в България. Какво представлява глобалната комуникационна система на Уан Уърлд и какви са нейните предимства пред другите компании, предлагащи VOIP?

Гергана Петрова:

- Най-голямото предимство на компанията е, че разполага със собствена мрежа от сървъри по цял свят, които функционират като точки, откъдето разговорите се отклоняват от обществената телефонна система към по-евтините мрежи от данни. Устройството на 1WorldConnect за маршрут с най-малки разходи, което се намира във всеки сървър, изпраща разговорите през най-евтините мрежи когато постъпи обаждането, за да гарантира възможно най-ниска тарифа.

Основното предимство на Уан Уърлд пред другите компании се състои в това, че цената на минута разговор до дадена дестинация не се променя в зависимост от номинала на картите. В настоящия момент нашата компания единствена предлага на пазара и телефонни карти, които се ползват извън територията на България и гарантират много добра връзка до всяка точка на света на изключително ниска цена.

- Съществува ли вече в България достатъчно конкурентен пазар на VOIP услуги и как, според вас, се позиционира Уан Уърлд на него?

Гергана Петрова:

- Пазарът на VOIP се развива изключително динамично. Все повече доставчици на Интернет телефонията се появяват, което означава, че все още голяма част от пазара е неразработен. От конкуренцията печели най-много клиентът, който търси най-добрия вариант за оптимизиране на своите разходи. Предлагането на добро качество при добра цена играе изключително важна роля при избора на VOIP доставчика и в това отношение сериозните фирми, които предлагат това са малко. Уан Уърлд е една от водещите на пазара и печели все повече клиенти.

- Каква е вашата оценка на качеството на VOIP услугите, предлагани в България, и до каква степен то може да бъде подобрено в бъдеще?

Гергана Петрова:

- Истина е, че на пазара се забелязва вече сериозно присъствие на доставчиците на Интернет телефония. Всяка една компания се стреми да предложи най-доброто на своите потребители. Една част от тях дори предлагат комбинирана услуга- едновременно с Интернет достъп и разговори в чужбина. Разширяването на кръга от предлаганите услуги е изключително важно с оглед привличане на нови и нови клиенти. Успоредно с това, обаче не бива да се забравя, че качеството трябва да бъде приоритет за всяка една фирма, която иска да се утвърди на пазара. Имайки предвид факта, че монополът на БТК пада от 01.01.2003 г., както и динамичното развитие този сектор, политиката на всяка една компания трябва да бъде ориентирана изцяло към клиентите, тъй като те представляват основното приходно перо.

- Какви нови продукти и услуги ще предложите на българските потребители?

Гергана Петрова:

- От 01.01.2002 г. предлагаме на пазара и друг вид карти- 1World Business Card. С тях  клиентите ще имат възможност, пътувайки зад граница- от страните Великобритания, Гърция, Канада, САЩ, Хонконг, Япония. да провеждат телефонни разговори до България и останалата част на света. Това е възможно благодарение на изградената мрежа от сървъри на 1World Telecommunications в тези страни.

Всички, които посетят изложението American Tech през периода 9.04-12.04, ще могат да се запознаят с най-новите неща, които предлага Уан Уърлд.

 

 

 

- Пазарът на VOIP се развива изключително динамично. Все повече доставчици на Интернет телефонията се появяват, което означава, че все още голяма част от пазара е неразработен. От конкуренцията печели най-много клиентът, който търси най-добрия вариант за оптимизиране на своите разходи. Предлагането на добро качество при добра цена играе изключително важна роля при избора на VOIP доставчика и в това отношение сериозните фирми, които предлагат това са малко. Уан Уърлд е една от водещите на пазара и печели все повече клиенти.

- Каква е вашата оценка на качеството на VOIP услугите, предлагани в България, и до каква степен то може да бъде подобрено в бъдеще?

Гергана Петрова:

- Истина е, че на пазара се забелязва вече сериозно присъствие на доставчиците на Интернет телефония. Всяка една компания се стреми да предложи най-доброто на своите потребители. Една част от тях дори предлагат комбинирана услуга- едновременно с Интернет достъп и разговори в чужбина. Разширяването на кръга от предлаганите услуги е изключително важно с оглед привличане на нови и нови клиенти. Успоредно с това, обаче не бива да се забравя, че качеството трябва да бъде приоритет за всяка една фирма, която иска да се утвърди на пазара. Имайки предвид факта, че монополът на БТК пада от 01.01.2003 г., както и динамичното развитие този сектор, политиката на всяка една компания трябва да бъде ориентирана изцяло към клиентите, тъй като те представляват основното приходно перо.

- Какви нови продукти и услуги ще предложите на българските потребители?

Гергана Петрова:

- От 01.01.2002 г. предлагаме на пазара и друг вид карти- 1World Business Card. С тях  клиентите ще имат възможност, пътувайки зад граница- от страните Великобритания, Гърция, Канада, САЩ, Хонконг, Япония. да провеждат телефонни разговори до България и останалата част на света. Това е възможно благодарение на изградената мрежа от сървъри на 1World Telecommunications в тези страни.

Всички, които посетят изложението American Tech през периода 9.04-12.04, ще могат да се запознаят с най-новите неща, които предлага Уан Уърлд.

 

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 30.12   1699 г. – С указ на цар Петър I в Русия е въведено летоброенето от Рождество Христово. 1703 г. – При земетресение в Токио загиват около 37 хил. души. 1853 г....