Съвместно интервю на в-к ПАРИ и ECON.BG
Г-н Пунчев, получихте голямо признание, наградата Емми. Какво трябва да знаем за нея?
Петър Пунчев:
Това са годишни награди, които се дават в областта на медиите за САЩ и някои европейски страни. Емми се връчва за изключителни постижения в различни категории. Номинираните тази година бяха 52, а награди получиха значително по-малко - 10 медии. Радио FM+ беше наградено за служба в полза на обществото - за една кампания, която тече вече трета година и която радио FМ+ прави в национален мащаб. Целта й е да се създаде защита на децата - най-вече в районите на училищата и големите кръстовища, където има потенциален риск да попаднат под автомобила. Затова сме я кръстили и така агресивно - Убий скоростта, спаси дете. Излъчваме в ефира предупреждения, мнения на специалисти за това кои са най-непредвидимите реакции на децата на пътя. Извън това правим съвсем конкретни и финансово изгодни за общината и подобряването на безопасността на движението неща. Инсталирахме пред десетки училища в страната "спящи полицаи". Сложихме знаци, които предупреждават шофьорите да внимават, защото там пресичат деца. За Eмми конкуренция ни бяха един вестник от Атланта и една радиостанция от Ню Орлиънс. Радиостанцията прави голяма кампания за намаляване на последствията от урагана Катрина, но ние успяхме да се наложим. Наградата беше връчена на празнична вечеря, с церемония, направена в духа на Оскарите - шумна, впечатляваща и бляскава.
Това не е първата награда на кампанията.
Петър Пунчев:
Имаме награда от Българския форум на бизнеслидерите, също на фестивала Сребърна вълна в Албена, награда и за PR кампания на Българската асоциация по маркетинг. Същата тази кампания взе наградата и на АБРО.
Близо 6 месеца вече сте част от американската компания Emmis Communications Corporation. Промени ли се нещо за това време?
Петър Пунчев:
Промените не са малко и са в процес на развитие. Съвсем скоро ще можем да покажем освеженото лице на радио FM+ - нова програмна схема. За целта направихме необходимите изследвания. В момента
работим над това и не би било добре да давам данни, но мога да кажа, че с настъпването на пролетта ще се усети изключителна промяна в това, което правим. Към добро. Наистина смятам, че това ще бъде
един суперпродукт.