Човек, който е платил веднъж сметката си по електронен път, трудно ще се върне обратно на опашката

16.12.2003 | 01:00
по статията работи: econ.bg

 

Специално за ECON.BG

 

- Г-н Димитрачков, БТК вече предлага плащане на телефонни сметки чрез банкомат и Интернет? Използват ли клиентите ви тези възможности?

Бойко Димитрачков:

- Българската Телекомуникационна Компания предлага възможност за електронно плащане на сметките на домашните си абонати от началото на месец юли, тази година. Над 16 000 абоната се възползваха от предимствата на новата услуга през последните 4 месеца. Над 5 000 е техния брой само за последния месец

- Какво е необходимо, за да се ползват тези услуги?

Бойко Димитрачков:

- За да ползват предимствата на електронното разплащане, на първо място абонатите ни трябва да притежават банкова карта. За плащането през Интернет абонатът следва да се регистрира в системата за разплащане ePay.bg на уеб адрес www.epay.bg. Регистрацията за получаване на информация за периодични сметки и тяхното заплащане през ePay.bg e безплатно за клиента. Основните стъпки, които трябва да се следват за осъществяването на плащането през банкомат са:

  • да притежавате дебитна карта;
  • да потърсите банкомат, чрез който да извършите плащането;
  • да следвате указанията, които се изписват на екрана на банкомата след поставянето на дебитната карта.

- Узряло ли е, според Вас, обществото ни за електронно разплащане? Защо хора, които имат всичко необходимо за ползването на тези услуги, продължават да плащат сметките си по традиционния начин?

Бойко Димитрачков:

- В голяма степен нежеланието на хората да използват електронната форма на разплащане е разбираема. Българското общество все още се намира на етапа на изграждане на потребителска култура в това отношение. Ние предлагаме тази възможност на абонатите си, за които плащането по конвенционалните пътища определено е свързано с ред неудобства – излизане в работно време, чакане на опашки и прочие. Мисля, че трудно човек, който е платил веднъж сметката си по електронен път – независимо дали през банкомат или Интернет – да се върне обратно на опашката.

- Има ли нещо, от което клиентите, които плащат сметките чрез Интернет трябва да се притесняват?

Бойко Димитрачков:

- Определено няма нещо, свързано с БТК, което би могло да притесни нашите абонати. В редките случаи, когато може да се получи двойно плащане (например – ако е платено едновременно на телефонна каса и по електронен път), надплатените суми се възстановяват.

- Как БТК стимулира използването на тази възможност?

Бойко Димитрачков:

- Абонатите на БТК, платили месечните си сметки за телефон през банкомат и Интернет, участват в ежемесечните томболи с награди. Досега бяха раздадени следните награди: екскурзия за двама до Гърция, екскурзия за двама до Боженци, до Трявна, безплатни месечни абонаменти, телефонни апарати с CLIP General Electric, карти "Контакт фон","Контакт" и  БТКарти. Повече подробности за томболите може да се получат на Интернет портала на компанията www.telecom.bg

- Имате ли наблюдения какви хора използват услугата?

Бойко Димитрачков:

- Това са предимно хора, които ценят своето време и търсят улеснено разплащане на своите задължения. Разбира се, това преди всичко са хора, които имат дебитна или кредитна карта.

- Подготвяте ли изненади за клиентите си за Коледа и Нова година?

Бойко Димитрачков:

- БТК традиционно предлага на своите клиенти коледни промоции. И тази година сме се опитали да предоставим интересни предложения – Коледните промоции са свързани основно с услугите откриване на "Коледен ISDN (2B+D) пост", откриване на "Коледен телефонен пост", ‘Коледен БТК Интернет пакет", преустройване, преименуване и др. За времето на промоцията БТК осигурява гореща връзка на своите клиенти чрез Зелен телефон 0800 18 800. Но това не е всичко, което сме подготвили – до крайния срок на промоцията /15 Януари/ ще предложим на абонатите си още много приятни изненади.

 

- Абонатите на БТК, платили месечните си сметки за телефон през банкомат и Интернет, участват в ежемесечните томболи с награди. Досега бяха раздадени следните награди: екскурзия за двама до Гърция, екскурзия за двама до Боженци, до Трявна, безплатни месечни абонаменти, телефонни апарати с CLIP General Electric, карти "Контакт фон","Контакт" и  БТКарти. Повече подробности за томболите може да се получат на Интернет портала на компанията www.telecom.bg

- Имате ли наблюдения какви хора използват услугата?

Бойко Димитрачков:

- Това са предимно хора, които ценят своето време и търсят улеснено разплащане на своите задължения. Разбира се, това преди всичко са хора, които имат дебитна или кредитна карта.

- Подготвяте ли изненади за клиентите си за Коледа и Нова година?

Бойко Димитрачков:

- БТК традиционно предлага на своите клиенти коледни промоции. И тази година сме се опитали да предоставим интересни предложения – Коледните промоции са свързани основно с услугите откриване на "Коледен ISDN (2B+D) пост", откриване на "Коледен телефонен пост", ‘Коледен БТК Интернет пакет", преустройване, преименуване и др. За времето на промоцията БТК осигурява гореща връзка на своите клиенти чрез Зелен телефон 0800 18 800. Но това не е всичко, което сме подготвили – до крайния срок на промоцията /15 Януари/ ще предложим на абонатите си още много приятни изненади.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...