Как да издадете бизнес книга? 3

22.06.2013
по статията работи: Александър Димитров
Няколко кратки съвета, с които да повишите авторитета си в сферата ви на реализация
Как да издадете бизнес книга?

Ако искате успешно да се позиционирате като мисловен лидер в своята сфера на бизнес, един от най-добрите начини за това е да станете автор. Естествено трябва да съчетавате много качества, за да бъде успешно това начинание – пресичане на маркетинг с творчество, експертност и увереност, наличие на личен опит и мъдрост.

Какви съвети може да ви бъдат дадени в такъв случай, пита Inc.com? Отговорите ги дава Клиф Сътъл, който е главен изпълнителен директор на ExciteYourAudience. Те са четири на брой и може да ги прочетете по-долу:

Създайте оригинална и интересна идея

Време е да се оттърсите от предубеждението, че нямате нищо оригинално и вълнуващо, което да можете да споделите.

„Съществуват всякакви книги във всякакви сфери, но всеки от нас има уникална перспектива, която го оформя“, изтъква Сътъл.

За да създадете идеята на своята книга, направете си списък с всичко, което знаете – и което знаете добре. Пишете много по тази тема, разгръщайте мисълта си, без да се свените. В крайна сметка сами ще се учудите колко много реално знаете. Не ограничавайте идеите си до бизнеса, включете и други странични дейности, свързани смислово с него.

Кажете НЕ на блокирането преди да започне като процес

Всеки пишещ знае за тежката ръка на блокажа (writer's block на английски, бел. пр.). Да мислите, че не можете да пишете, или че стилът ви е дървен, а думите – тромави, много често е нещо неправилно като стереотип на мислене. Практикувайте писането често, всекидневно.

При наличие на сериозни проблеми, в крайна сметка може да прибегнете до помощ и да наемете т.нар. „писател-призрак“ (писател под наем). Социални мрежи като LinkedIn и eLance.com са перфектни за това.

Внимавайте с избора кой да ви публикува

Самиздатът е доста хитов прийом в днешни дни. За много нови автори това може да се окаже и сериозно подхлъзване поради липсата на реноме и трудността при разпространяването без издателство.

Затова внимавайте много как се публикувате, и ако опрете до издателска къща – какви са нейните принципи и правила. Обърнете внимание на по-опитните компании, които акцентират върху автора с индивидуален подход, а не издават просто на конвейер.

Въпросът с промотирането

Книгата е завършена, редактирана, и отпечатана. Мислите си, че това е краят? Нищо подобно – едва започва. Сега идва моментът да презентирате книгата си, да запознаете аудиторията с нея, да покажете нейните качества и достойнства за всеки читател. Организирайте кампания за издаването ѝ, говорете за нея, организирайте дискусии, дори я подарявайте в ограничен тираж, за да привлечете любопитство. Комбинирайте всички възможни подходи за оптимален резултат!

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
1.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари 3
Подреди по: Най-нови | Най-стари

Апостол Апостолов 22.06.2013 | 17:28
Да бе, да! Най- лесното нещо на този свят е да напишеш книга. Особено пък за съвременния българин, който вече май не може и да се подпише. А че никой няма да прочете книгата ти е вече друг въпрос...
Мария Йосифова 24.06.2013 | 00:37
Забавно, дали някой ще се възползва:))))))))))
Мария Йосифова 24.06.2013 | 00:37
Забавно, дали някой ще се възползва:))))))))))
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...