Heineken отчита ръст на продажбите и печалбата

25.04.2019 | 12:40
по статията работи: econ.bg
Heineken N.V. обяви финансовите си резултати за първо тримесечие на 2019 година
Heineken отчита ръст на продажбите и печалбата
Снимка: под лиценза на creative commons

Heineken N.V. (EURONEXT: HEIA; OTCQX: HEINY) обяви днес финансовите си резултати за първото тримесечие на 2019 година:

· Обемът на бира бележи + 4,3% органичен ръст средно за всички региони.

· Обемът на бранд Heineken® бележи ръст от +8,3%, като в региони Африка, Близкия Изток и Източна Европа, Северна и Южна Америка марката отчита двуцифрен ръст.

Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет / изпълнителен директор:

„Въпреки по-късната дата на Великден, отчитаме положителен старт на годината с ръст на обема във всички региони, с фокус върху растежа и развитието на нашето географско присъствие. Обемът на марката Heineken® също нараства с 8,3%. Нашите прогнози за 2019 г. остават непроменени, очакваме лек органичен ръст на оперативната ни печалба (beia).“

Нетната печалба за първите три месеца на 2019 г. е 299 милиона евро (2018 г.: 260 милиона евро).

АКЦЕНТИ ЗА ЕВРОПА

· Въпреки по-късната дата на Великден, обемът на продажбите на бира нарастват с 1,6% благодарение на по-добрите климатични условия в региона.

· В Обединеното кралство общият консолидиран обем е нараснал едноцифрено.

Във Франция продажбите на бира отчитат леко повишение, като има двуцифрен ръст на марките Desperados и Affligem.

ръст на марките Desperados и Affligem.

· В Италия обемът на бирата се е увеличил едноцифрено, но има двуцифрен ръст на марката Ichnusa.

· В Холандия и Испания обемът на продажбите на бира оставен непроменен.

УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

HEINEKEN вярва в пълното интегриране на устойчивото развитие в бизнеса и компанията продължава да постига значителен прогрес при поетите ангажименти чрез платформата “Brewing a Better World” („Създаваме по-добър свят“).

На 19 март 2019 г. HEINEKEN обяви своята визия за опазване и ефективно използване на водните ресурси до 2030 г. чрез програмата си "Всяка капка" в подкрепа на Целите за устойчиво развитие на ОН (цел 6 - посветена на опазването на водите).

Чрез програмата си „Всяка капка“, HEINEKEN определя своите ангажименти за балансирано, ефективно и повторно използване на водни ресурси, с акцент върху застрашените от липса на вода райони.

„Светът трябва да обърне повече внимание на водата. Водата е ценен, но за съжаление подценен ресурс. До 2025 г. две трети от световното население може да живеят в условия на дефицит на вода. Трябва да направим повече, за да опазим водата, така че общностите, живеещи в райони, в които тя е недостатъчна, да продължат да процъфтяват”, сподели Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет и изпълнителен директор на HEINEKEN.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Иванчо влиза в аптеката и започва да изброява на аптекарката: - бинт; - марля; - риванол; - кислородна вода; - лепенки; - обезболяващи; Аптекарката се притеснила и го пита -  - Да не е...
На този ден 06.09   394 – Състои се Битката при Фригид, в която християнският източноримски император Теодосий I побеждава и убива езичника узурпатор Флавий Евгений и неговия франкски...