Технологичният гигант Yahoo обяви, че ще придобие компанията за дигитални видео реклами за 640 млн. долара, информира „Би Би Си“.
Това ще позволи на платформата за видео реклами на Yahoo да стане най-голямата в света, заявиха от софтуерната компания. В момента BrightRoll изработва видео реклами за някои от най-големите световни марки, а нетните ѝ приходи се очаква да надхвърлят 100 млн. долара през тази година.
Засилване на рекламния бизнес ще позволи на Yahoo да компенсира до известна степен по-слабия си растеж и намаляващите приходи.
„Тук в Yahoo видеото е една от най-големите възможности за растеж и BrightRoll е страхотно и стратегическо допълнение към нашия рекламен бизнес“, се казва в изявление на изпълнителния директор на компанията Мариса Майер.
През миналия месец Yahoo отчете спад на приходите от реклами в размер на 5% спрямо година по-рано. Компанията не успява да се справи с конкуренцията на Google, чийто приходи от същата дейност нарастват със 17% за периода юли – септември.
В същото време придобиването на BrightRoll е първата голяма покупка на Yahoo, откакто компанията получи 9,4 млрд. долара от продажбата на част от дела си в китайския гигант за електронна търговия Alibaba.
През октомври пък се появи информацията, че Yahoo ще инвестира милиони долари в стартиращата компания за съобщения Snapchat.