ЕК даде зелена светлина на 13 програми за реклама на млечни продукти

19.01.2010 | 15:08
по статията работи: econ.bg
Сред одобрените проекти е и българското предложение, разработено от Националното сдружение на млекопреработвателите
ЕК даде зелена светлина на 13 програми за реклама на млечни продукти

Европейската комисия (ЕК) реши да отпусне общо 18 млн. евро за 13 програми за рекламиране на мляко и млечни продукти. Общият бюджет на проектите, разработени от 11 държави, е 35,8 млн. евро, а програмните периоди - три години, уточняват от комисията.

Рекламирането на млечни продукти е една от мерките, предложени от ЕК през юли 2009 година, чиято цел е да се помогне млечния сектор.

Сред одобрените проекти е и българската програма за промоция на млечни продукти в Германия и Испания. Автор на проекта е Националното сдружение на млекопреработвателите. Общата стойност на мярката е 3,170 млн. евро, от които ЕК ще ни отпусне 1,585 млн. евро.

Най-значителна част от средствата ще получи Франция - страната участва с три програми за реклама на млечни продукти, на обща стойност около 13,9 млн. евро. От тях ЕК ще осигури близо 7 млн. евро.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 17.12   546 г. – Крал Тотила завладява Рим. 1538 г. – Папа Павел III отлъчва от църквата английския крал Хенри VIII. 1777 г. – Франция първа признава...