ЕК даде зелена светлина на 13 програми за реклама на млечни продукти

19.01.2010 | 15:08
по статията работи: econ.bg
Сред одобрените проекти е и българското предложение, разработено от Националното сдружение на млекопреработвателите
ЕК даде зелена светлина на 13 програми за реклама на млечни продукти

Европейската комисия (ЕК) реши да отпусне общо 18 млн. евро за 13 програми за рекламиране на мляко и млечни продукти. Общият бюджет на проектите, разработени от 11 държави, е 35,8 млн. евро, а програмните периоди - три години, уточняват от комисията.

Рекламирането на млечни продукти е една от мерките, предложени от ЕК през юли 2009 година, чиято цел е да се помогне млечния сектор.

Сред одобрените проекти е и българската програма за промоция на млечни продукти в Германия и Испания. Автор на проекта е Националното сдружение на млекопреработвателите. Общата стойност на мярката е 3,170 млн. евро, от които ЕК ще ни отпусне 1,585 млн. евро.

Най-значителна част от средствата ще получи Франция - страната участва с три програми за реклама на млечни продукти, на обща стойност около 13,9 млн. евро. От тях ЕК ще осигури близо 7 млн. евро.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...