Как БНТ пребори конкуренцията

18.02.2014 | 09:59
по статията работи: Надежда Стоянова
Телевизията е лидер в праймтайма в неделя
Как БНТ пребори конкуренцията

БНТ трудно може да се конкурира с двете най-големи частни телевизии по отношение на праймтайма. Ясно е, че комерсиалните риалити формати са много по-атрактивни и сензационни за тв воайорите в сравнение с доста по-премерената програма на националната медия.

Въпреки всичко, БНТ успя да се открои като лидер в неделния праймтайм. Причината за това е хитовият сериал „Под прикритие“, който успешно се разпространява в куп страни по целия свят.

И макар че интересът и към предишните три сезона на поредицата не беше никак малък, най-новите епизоди вече са абсолютен хит. Последните резултати показват, че миналата неделя пред екрана са били 7.1 процента от активните хора на възраст между 18 и 49 години. Междувременно сериалът е проследен от близо 25 хил. души на стрийминг.

Постижението определено заслужава адмирации. Остава да се надяваме, че в бъдеще БНТ ще залага на подобни продукции, които да привличат интереса и на младите хора.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 16.12   955 г. – Започва понтификатът на папа Йоан XII. 1653 г. – Оливър Кромуел става лорд-протектор на Англия, Шотландия и Ирландия. 1740 г. – Избухва Войната...