БНТ трудно може да се конкурира с двете най-големи частни телевизии по отношение на праймтайма. Ясно е, че комерсиалните риалити формати са много по-атрактивни и сензационни за тв воайорите в сравнение с доста по-премерената програма на националната медия.
Въпреки всичко, БНТ успя да се открои като лидер в неделния праймтайм. Причината за това е хитовият сериал „Под прикритие“, който успешно се разпространява в куп страни по целия свят.
И макар че интересът и към предишните три сезона на поредицата не беше никак малък, най-новите епизоди вече са абсолютен хит. Последните резултати показват, че миналата неделя пред екрана са били 7.1 процента от активните хора на възраст между 18 и 49 години. Междувременно сериалът е проследен от близо 25 хил. души на стрийминг.
Постижението определено заслужава адмирации. Остава да се надяваме, че в бъдеще БНТ ще залага на подобни продукции, които да привличат интереса и на младите хора.