Колко време прекарваме в социалните мрежи

18.12.2013 | 15:32
по статията работи: Мария Стоянова
Сайтовете от този тип направиха революция в интернет пространството
Колко време прекарваме в социалните мрежи

Когато става въпрос за социални мрежи, няма човек, който не е ангажиран по един или друг начин с тях. Достигането до най-голям брой хора е едно от предимствата на тези сайтове. Затова и Facebook печели толкова голяма популярност. С 1,2 млрд. активни потребители месечно социалната мрежа на Марк Зукърбърг води в почти всяка класация.

Но с появата на все повече социални мрежи и онлайн платформи потребителската активност става все по-фрагментирана. Това поражда нуждата от отчитането на други измерители на активността в различните уебсайтове, особено за нуждите на бизнеса при вземането на решение в коя сфера да се инвестират средства и пари.

Колко време потребителите прекарват в различните социални сайтове и колко са ангажирани в тях, е от особено значение за оценката на тези онлайн мрежи. В тази връзка изданието „Бизнес Инсайдър“ публикува резултатите от проучване, което изчислява представянето на тези сайтове спрямо различни критерии.

Ето и резултатите:

- Дейността в социалните мрежи е активност номер 1 в интернет: американците прекарват средно 37 минути на ден в социалните мрежи, много повече от която и да е друга онлайн активност.

- Около 60% от времето, прекарано в социалните мрежи, не е от компютър, а от сматфони и таблети.
- Facebook е удивителен абсорбатор на времето и вниманието на потребителите. 114 млрд. Прекарани минути на месец от компютъра или от телефона. За сравнение в Instagram се прекарват 8 млрд. минути месечно.

- Facebook привлича грубо седем пъти повече потребители, отколкото Twitter.

- Приложението Snapchat представлява по-малка социална мрежа от WhatsApp, но я надминава по потребителска ангажираност.

- Pinterest, Tumblr и LinkedIn са отбелязали значителни успехи през 2013 г. в увеличението на потребителската активност.


Ето и индекса на активност на потребителите в 5 от най-големите социални мрежи:

  1. Facebook – 50,7
  2. Instagram – 13,5
  3. Twitter – 7,4
  4. Snapchat – 6,6
  5. WhatsApp – 4,6

Популярността и възходът на Facebook се дължат най-вече на непрекъснатото развитие и промени в социалната мрежа. Една от най-скорошните иновации е добавянето на бутон за дарения. Той ще позволява на потребителите да правят дарения на организации с идеална цел директно през сайта. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 08.11   392 г. – Със забраната на езическите ритуали, император Теодосий I налага християнството като официална религия в Римската империя. 1204 г. – Кардинал Лъв,...