Най-лошият ребрандинг на компании през 2014 г.

28.12.2014 | 12:30
по статията работи: Мина Стойчева
Топ 10 на големите провали при новите лога на популярни марки
Най-лошият ребрандинг на компании през 2014 г.

Много световноизвестни компании избраха именно 2014 г., за да променят своето лице пред клиенти си и бъдещите такива. Повечето от тях започнаха именно от смяна на своите лога. Не при всички обаче тази стъпка може да се нарече особено успешна. 

Изданието "Бизнес инсайдър" реши да подреди най-големите провали по отношение на ребрандинга през тази година. Ето и топ 10 на компаниите, представили се най-зле в тази категория:

10. Bacardi - от световноизвестният производител на ром са решили да запазят своята емблема - прилепа. В новото им лого обаче той има съвсем нова визия, изглежда реалистичен и са му добавени детайли.

196641

Снимка: bacardi.com

9. Сole Нaan - компанията е известна предимно със своите мъжки обувки. През 2014 г. обаче нейните ръководители решиха да популяризират повече своите дрехи и с тази цел смениха и логото на фирмата.

196634

Снимка: colehaan.com

8. Olive Garden - новото лого на веригата ресторанти изглежда малко плоско, а ръкописният шрифт стои доста изкуствено, смятат специалисти.

196635

Снимка: olivegarden.com

7. YMCA England - английската компания изгуби част от чара си след като се опита да модернизира логото си.

196639

Снимка: ymca.org.uk

6. The Harshley Company - специалисти по графичен дизайн твърдят, че изобразяването на продукт на фирмата, макар и стилизиран, върху нейното лого е демоде през 2014 г.

196638

Снимка: thehersheycompany.com

5. Airbnb - компанията отнесе големи подигравки заради асоциациите на своето лого с някои части на тялото.

196632

Снимка: airbnb.com

4. BRUT - производителят на мъжка козметика се опита да се хареса на младите мъже с по-опростено лого. В крайна сметка обаче не спечели от това.

196633

Снимка: brutworld.com

3. Nationwide - застрахователното дружество избра да се върне към старото си лого отпреди 1998 г. Така обаче върна цялостния си имидж доста години назад.

196637

Снимка: nationwide.com

2.Black + Decker - да, производителят на инструменти Black & Decker вече е Black + Decker. Защо ли?

196636

Снимка: blackanddecker.com

1. Monster - онлайн порталът за намиране на нова работа спечели повече от 200 млн. потребители от 1999 г. насам. Тази година реши да разшири влиянието си и заложи на сериозен ребрандинг. Може би обаче не в точната посока.

196640

 Снимка: monster.com

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 18.11   1095 г. – Под ръководството на папа Урбан II във френския град Клермон започва Събор на католическата църква, на който е огласена Свещената война –...