Всички материали
26.11.2021 | 13:45
Представителите на "Има такъв народ" предлагат туризмът в България да се раздели по сегменти - морски, планински, СПА и т. н. и на тази база да се гради маркетингова и рекламна...
28.12.2014 | 12:30
Много световноизвестни компании избраха именно 2014 г., за да променят своето лице пред клиенти си и бъдещите такива. Повечето от тях започнаха именно от смяна на своите лога....
27.12.2014 | 13:00
Понякога една компания може да спечели хиляди нови клиенти само с нова реклама или с малка промяна в ценовата си политика. Обикновено след време потребителите обаче се уморяват...
18.09.2013 | 13:00
Културата винаги се променя и в епохата на разнообразните апликации, Кикстартер и 3-D принтирането, определението за потребител също се изменя. Това налага и смяната
и на...
16.11.2009 | 16:22
Текстът е изпратен на Econ.bg от Виктор Томов, блог "Законите на брандинга"
В днешните времена на икономическа турбулентност, въпросът за оптимизирането на маркетинговите бюджети...
30.10.2009 | 13:26
Текстът е изпратен на Econ.bg от Виктор Томов, блог "Законите на брандинга"
Причината много от водещите фирми да постигат бързи краткосрочни резултати по повишаване обема на...