Понякога една компания може да спечели хиляди нови клиенти само с нова реклама или с малка промяна в ценовата си политика. Обикновено след време потребителите обаче се уморяват и имат нужда от нещо ново. Тогава на помощ идва един малък трик, който обаче носи много успехи - ребрандингът.
И през 2014 г. много световноизвестни компании решиха да изненадат своите клиенти и потенциалните си такива с нова визия. Издарието "Бизнес инсайдър" реши да класира най-успешните промени по отношение на логата на фирми през изминалите 12 месеца. Ето и топ 5 на отличниците:
5. Panda Express - китайската верига за бързо хранене направи няколко малки промени, може би едва забележими, но пък много успешни. Основното е, че смениха в логото си "гурме китайска храна" с по-простичкото "китайска кухня".
Снимка: pandaexpress.com
4. IFC - от телевизионния канал Independent Film Channel искаха да покажат, че пускат само хитови филми и сериали. И успяха да внушат тази идея именно със свежото си ново лого.
Снимка: ifc.com
3. Codecademy - платформата, която учи своите потребители как да кодират с онлайн упражнения, се гордее с повече от 24 млн. регистрирани клиенти. Новото лого на сайта е разпознаваемо и запомнящо се, за да привлече по-лесно вниманието на потенциалните нови потребители.
Снимка: codecademy.com
2. Southwest Airlines - авиокомпанията успя да се разрастне значително през 2014 г. Анализатори подозират, че причина за това е ребрандинга на фирмата от тази година.
Снимка: southwest.com
1. Major League Soccer - спортният сайт постигна небивал успех по време на световното първенство по футбол тази година. По време на финала на Мондиал 2014 между Германия и Аржентина той е привлякъл над 26 млн. потребители от САЩ, което е рекорд. Заради сериозният интерес към футбола от страна на американците, от сайта са решили да атакуват пазара още по-сериозно с ново лого, което ще бъде официално представено през 2015 г.
Снимка: mlssoccer.com