Много световноизвестни компании избраха именно 2014 г., за да променят своето лице пред клиенти си и бъдещите такива. Повечето от тях започнаха именно от смяна на своите лога. Не при всички обаче тази стъпка може да се нарече особено успешна.
Изданието "Бизнес инсайдър" реши да подреди най-големите провали по отношение на ребрандинга през тази година. Ето и топ 10 на компаниите, представили се най-зле в тази категория:
10. Bacardi - от световноизвестният производител на ром са решили да запазят своята емблема - прилепа. В новото им лого обаче той има съвсем нова визия, изглежда реалистичен и са му добавени детайли.
Снимка: bacardi.com
9. Сole Нaan - компанията е известна предимно със своите мъжки обувки. През 2014 г. обаче нейните ръководители решиха да популяризират повече своите дрехи и с тази цел смениха и логото на фирмата.
Снимка: colehaan.com
8. Olive Garden - новото лого на веригата ресторанти изглежда малко плоско, а ръкописният шрифт стои доста изкуствено, смятат специалисти.
Снимка: olivegarden.com
7. YMCA England - английската компания изгуби част от чара си след като се опита да модернизира логото си.
Снимка: ymca.org.uk
6. The Harshley Company - специалисти по графичен дизайн твърдят, че изобразяването на продукт на фирмата, макар и стилизиран, върху нейното лого е демоде през 2014 г.
Снимка: thehersheycompany.com
5. Airbnb - компанията отнесе големи подигравки заради асоциациите на своето лого с някои части на тялото.
Снимка: airbnb.com
4. BRUT - производителят на мъжка козметика се опита да се хареса на младите мъже с по-опростено лого. В крайна сметка обаче не спечели от това.
Снимка: brutworld.com
3. Nationwide - застрахователното дружество избра да се върне към старото си лого отпреди 1998 г. Така обаче върна цялостния си имидж доста години назад.
Снимка: nationwide.com
2.Black + Decker - да, производителят на инструменти Black & Decker вече е Black + Decker. Защо ли?
Снимка: blackanddecker.com
1. Monster - онлайн порталът за намиране на нова работа спечели повече от 200 млн. потребители от 1999 г. насам. Тази година реши да разшири влиянието си и заложи на сериозен ребрандинг. Може би обаче не в точната посока.
Снимка: monster.com