От социалната мрежа Twitter обявиха на 12 септември, че са подали документи до регулаторните органи на САЩ за стартиране на първично публично предлагане (Initial Public Offering - IPO) на акции, припомня "Ройтерс".
Очаква се компанията да бъде оценена на около 15 млрд. долара. Стартът на IPO-то на социалната мрежа обаче все още може да бъде отложен поради различни фактори, включително заради влошаване на пазарните условия във връзка правителствената криза в САЩ.
От Twitter обявиха на 25 септември, че има вероятност старта на IPO-то им да се състои на New York Stock Exchange (NYSE), а не на технологичната борса Nasdaq, както първоначално беше обявено. Традиционно Nasdaq се счита за място за борсова търговия на технологични компании, а NYSE – за търговия на компании, с дейност извън сферата на технологиите.
В понеделник (9 септември) Twitter обяви, че е придобила онлайн платформата за мобилно-ориентирана реклама MoPub, за 350 млн. долара, като част от усилията на компанията за разширяване на рекламните си канали.