От началото на годината до края на февруари в България са били продадени 2896 нови автомобила. В сравнение със същия период на 2003 г. цифрата е с впечатляващите 29.5% по-голяма. По данните на СВАБ /Съюз на вносителите на автомобили в България/ тогава бяха реализирани 2237 нови коли.
Едноличен лидер с 420 продадени автомобила до края на февруари е официалният вносител на Peugeot за страната - София Франс Ауто. Въпреки че пазарният дял на компанията намаля до 14.5% при миналогодишен за периода от 18.1%, реализацията й се повиши с 15 нови сделки. Втори с пазарен дял от 12.09%, равняващ се на 350 продадени автомобила, остана Мото-Пфое с подразделението си Ford. В края на февруари 2003-а съответните цифри бяха 8.63% и 193, което определи ръст в реализацията от 81.4%.
На трето място във временното класиране с месечни продажби от 329 /11.36%/ коли застана ТМ Ауто - официален представител на Toyota в България. Реализацията на компанията се повиши с 56.7% в сравнение с края на февруари 2003 г. Тогава родните дилъри на Toyota успяха да сключат 210 нови сделки, равняващи се на 9.39% от общите за периода. Само с 27 нови автомобила по-малко, или общо до края на февруари - 302, на четвърто място застанаха официалните вносители на Renault в страната - Промобил. Пазарният дял на фирмата достигна 10.43% при миналогодишен за периода от 7.96% /178 автомобила/. Увеличението в продажбите на Промобил достигна ниво от 69.7%.
На пето място след приключването на февруарските продажби застана Автомотор Корпорация - официален вносител на Citroen в България. 262 реализирани нови автомобила и пазарен дял от 9.05%. Това беше простата, но и перспективна равносметка за родните дилъри на френската фирма. Увеличението на продажбите в сравнение с края на февруари миналата година е 34.4%.
Шести, само с 28 продадени автомобила по-малко, се подредиха седемте вносители на Opel в България. Въпреки сериозната група реализацията й в края на миналия месец достигна 234 нови коли и пазарен дял от 8.08%. Спадът в пазарното участие /8.45% през февруари 2003 г./ беше компенсирано от 23.8% ръст в продажбите.
С 55.4% се увеличиха продажбите за периода на Еуратек - вносител на Skoda в страната. От началото на годината до края на миналия месец дилърите на компанията успяха да реализират 202 нови автомобила и да увеличат пазарния си дял с 1.17% до ниво от 6.98% в сравнение с 2003 г. /в-к ПАРИ