Българският червен кръст (БЧК) и българският производител на сирена „Жоси” стартираха съвместна кампания за набиране на средства. Цел на кампанията е бъде осигурена топла храна за деца в
неравностойно социално положение.
От всеки продаден продукт с марката "Жоси", брандиран с логото на Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК, се отчислява сума, която ще постъпва в програма „Топъл обяд” на БЧК.
Посредством нея се предоставя безплатен обяд на ученици в неравностойно положение през цялата учебна година. По тази програма 3 500 нуждаещи се деца са получавали храна всеки делничен ден.
Кампанията ще бъде с продължителност три месеца. Тя се провежда в рамките на Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК, създадена през 2004 г. като обединение на социално отговорните компании в
страната – M-tel, ПИБ, Publicis Marc Group, Ernst&Young и др.
Предвижда се на пазара да се появят и други продукти, брандирани с логото на Партньорската мрежа за благотворителност на БЧК.