Софийски мол привлича посетители със "Стъклената къща" 5

29.08.2013 | 13:00
по статията работи: Петя Бързилска
Paradise Center ще се възползва от популярността на реалити формата VIP Brother
Софийски мол привлича посетители със "Стъклената къща"

В опит да привлече повече посетители софийският търговски комплекс Paradise Center представи "Стъклената къща" на реалити формата VIP Brother Bulgaria ("ВИП Брадър България").

В момента постройката все още е в процес на изграждане, като ще бъде официалното открита в началото на септември тази година. Това информират от търговския център, който се намира на бул. "Черни връх" в столицата.

От мола съобщават, че шестима "щастливци", които са фенове на шоуто, ще могат да влязат в къщата и да прекарат там две седмици.

Paradise Center отвори врати през март тази година, като се превърна в най-големия търговски център у нас. Площта му е 75 хил. кв. м. По-рано, в началото на декември миналата година, пък беше открит Bulgaria Mall, който беше първият голям търговски център в южните квартали на столицата.

Догодина ще отвори врати Sofia Ring Mall на Околовръстното шосе в София. Той ще бъде най-големият мол в страната с отдаваема площ от 100 хил. кв. метра.

Очаква се през 2014 г. общият обем съвременни търговски площи в София да достигне над 444 хил. кв. м според анализ на Colliers.

В момента те са концентрирани в южната и централна част на града, но през следващата година се очаква да отворят врати Plaza West и Mega Mall в „Люлин“.

Предимно международните ритейлъри наемат модерните площи в моловете. Затова търсенето в София остава стабилно.

След откриването на Paradise Center на пазара в София излязоха още 80 хил. кв. м съвременни търговски площи, като общият запас в столицата достигна над 325 хил. кв. м, а за страната – 720 хил. кв. м., пише в. "Минитор".

Същевременно празните площи по търговските улици в столицата са се увеличили от 7 до 11 на сто, като повечето са по бул. „Витоша”, но се очаква търсенето там да се засили заради приключването на ремонта в района.Остава висока активността и на големите вериги за хранителни стоки, а от сектора „Направи си сам“ Baumax откри още един магазин в София.

Темповете на строителство на търговски центрове продължават да изпреварват търсенето, а заради засилената конкуренция ритейлърите са станали по-избирателни.

В ГАЛЕРИЯТА НА ECON.BG може да видите как ще изглежда "Стъклената къща".

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 15.11   1315 г. – В борбата си за независимост войските на новосъздадената Швейцарска конфедерация побеждават австрийската армия в битката при Моргартен. 1533 г. – В...