В опит да привлече повече посетители софийският търговски комплекс Paradise Center представи "Стъклената къща" на реалити формата VIP Brother Bulgaria ("ВИП Брадър България").
В момента постройката все още е в процес на изграждане, като ще бъде официалното открита в началото на септември тази година. Това информират от търговския център, който се намира на бул. "Черни връх" в столицата.
От мола съобщават, че шестима "щастливци", които са фенове на шоуто, ще могат да влязат в къщата и да прекарат там две седмици.
Paradise Center отвори врати през март тази година, като се превърна в най-големия търговски център у нас. Площта му е 75 хил. кв. м. По-рано, в началото на декември миналата година, пък беше открит Bulgaria Mall, който беше първият голям търговски център в южните квартали на столицата.
Догодина ще отвори врати Sofia Ring Mall на Околовръстното шосе в София. Той ще бъде най-големият мол в страната с отдаваема площ от 100 хил. кв. метра.
Очаква се през 2014 г. общият обем съвременни търговски площи в София да достигне над 444 хил. кв. м според анализ на Colliers.
В момента те са концентрирани в южната и централна част на града, но през следващата година се очаква да отворят врати Plaza West и Mega Mall в „Люлин“.
Предимно международните ритейлъри наемат модерните площи в моловете. Затова търсенето в София остава стабилно.
След откриването на Paradise Center на пазара в София излязоха още 80 хил. кв. м съвременни търговски площи, като общият запас в столицата достигна над 325 хил. кв. м, а за страната – 720 хил. кв. м., пише в. "Минитор".
Същевременно празните площи по търговските улици в столицата са се увеличили от 7 до 11 на сто, като повечето са по бул. „Витоша”, но се очаква търсенето там да се засили заради приключването на ремонта в района.Остава висока активността и на големите вериги за хранителни стоки, а от сектора „Направи си сам“ Baumax откри още един магазин в София.
Темповете на строителство на търговски центрове продължават да изпреварват търсенето, а заради засилената конкуренция ритейлърите са станали по-избирателни.
В ГАЛЕРИЯТА НА ECON.BG може да видите как ще изглежда "Стъклената къща".