Телевизията и социалните мрежи с най-голямо доверие в предизборната кампания

03.04.2013 | 13:49
по статията работи: Елица Елефтерова
В България най-високо е доверието към телевизията - 68 процента
Телевизията и социалните мрежи с най-голямо доверие в предизборната кампания

Телевизията и социалните мрежи ще се ползват с най-голямо доверие от гражданите в предстоящата предизборна кампания, заяви Орлин Спасов от фондацията "Медийна демокрация", съобщава БТА.

Данните, на които се позовава Спасов са на "Евробарометър" и показват доверието в медиите от ноември 2012 година. Той участва в дискусия за честни и прозрачни избори.

Според проучването в България най-високо е доверието към телевизията - 68 процента, срещу 29 на сто, които не декларират такова. Тези показатели са по-високи от средното за Европейския съюз, където доверието е 48 процента.

Спасов посочи, че в Интернет ще се разгърне сериозна предизборна борба, почти толкова важна, колкото и в телевизията.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 14.12   1819 г. – Алабама става 22-ят щат. 1900 г. – Квантова механика: Германският физик Макс Планк представя в Берлин своя Закон на Планк. 1911 г. –...