Търговският център е като дете, което се нуждае от постоянни грижи и внимание

11.11.2008 | 14:30
по статията работи: Апостол Апостолов
Forton International: "Развитието на търговските центрове ще продължи"
Търговският център е като дете, което се нуждае от постоянни грижи и внимание

"Считаме съществуващите търговски центрове за успешни. Основният въпрос, който задаваме е какво ще се случи с тях утре, когато на пазара се появят новите?", попита Павлина Никова, мениджър "Търговски площи" във Forton International по време на семинар, на който бяха представени тенденциите в развитието търговските площи. Отговорът според Никова се крие в тяхната адаптивност. Участие взеха и от архитектурно бюро Chapman Taylor.

"Тепърва за всички участници на този пазар ще става ясно, че един търговски център започва да живее, когато отвори врати и посрещне първите си наематели. От този момент нататък започва проверката за добре свършена работа. Търговският център е като дете, което се нужда от постоянни грижи и внимание. Всеки пропуснат момент или детайл коства много повече усилия в последствие", каза още Павлина Никова и допълни, че вече има натрупване на информация от първите проекти и това създава възможност за подобряване на следващите проекти.

Експертите са единодушни, че потенциал за развитие има в много посоки – от гледна точка на архитектура, разположение и големина на помещенията, микс от наематели, нови несъществуващи към момента формати.

"Очакваме кризата да бъде така нужното лекарство за сектора – необходима профилактика, за да може в спокойно състояние играчите да се предпазят от грешките и опасностите, които имат пред себе си.", коментира ситуацията Сергей Койнов, изпълнителен директор на Forton International.

"Очаквам до две години на пазара да има по-малко на брой проекти, от това, което предприемачите бяха планирали, но те да са много по-добри от съществуващите в момента. Убеден съм, че развитието на търговските центрове ще продължи, макар и с променен сценарий и редуциран актьорски състав", каза още Койнов.

На семинара Марк Бърлтън, ръководител на международен отдел за работа с големи корпоративни наематели в Cushman & Wakefield, направи обзор на развитието на регион Централна и Източна Европа и заяви, че България е топ 5 дестинация на представителна извадка на клиенти на компанията. Той добави, че базата, от която България стартира в търговските площи е ниска и е логично да следва сериозно развитие до достигане на търговската наситеност в Европа.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 11.11   307 г. – Лициний става римски император. 1572 г. – Датският астроном Тихо Брахе открива свръхнова в съзвездието Касиопея. 1611 г. – Сключен е...