Патентното бюро на САЩ отказа да даде на Apple патент върху търговската марка на популярния малък таблет iPad Mini. Основният аргумент на експертите бе, че основанията на щатския технологичен лидер за притежаване на патент върху марката не са достатъчно солидни, предаде АФП.
Сега на ход са Apple, които имат срок до 24 юли да обяснят по-добре с какво точно малкият им таблет е по-различен и уникален от стандартния по размери iPad, че да заслужава собствен патент върху марката.
Дотогава Apple нямат право да използват името като търговска марка, постановиха членовете на комисията, разглеждаща молбата за патент.
В становището си от патентното ведомство не пропуснаха да разкритикуват компанията на Тим Кук, че при кандидатстването не е предоставила мостра на продукта си, а вместо това е насочила експертите към своите страници, описващи iPad. Оттам обвиниха Apple, че представената информация не включва снимка и достатъчно текстово описание на таблета, а е по-скоро рекламна.
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Еcon.bg и във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката,
предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!