Представителите на "Има такъв народ" предлагат туризмът в България да се раздели по сегменти - морски, планински, СПА и т. н. и на тази база да се гради маркетингова и рекламна стратегия, а също и финансирането да е на този принцип.
Трябва да утвърдим вдъхновяващ брандинг, допълнен с отделните видове туризъм. Ако играем на дребно и всеки един от обект търси начин да излезе наяве, няма как да стане, коментира Ивайло Кожухаров.
Партията на Трифонов предлага още опростяване на визовите процеси чрез ускорена дигитализация.
Наясно сме с всички възможност и невъзможности като страна от ЕС, но дигитализиарнето ще спести доста такси и ще скъси времето за издаване на визи", обясни Ивайло Кожухаров.
Той обяви от името на партията и че трябва да се сложи край на "порочните и корупционни практики" за разпределение на парите за реклама. Според него с предлагана реорганизация ще се постигне този ефект. Посочи и че трябва да престане участието на България "по инерция" на туристическите изложения, тоест да се ходи всяка година на едни и същи и освен това призова да се модернизират щандовете, с които България се представя на тях. Същото важи и за инерционната практика страната да се рекламира с туризма чрез клипове по утвърдени телевизионни канали.
"Това че някога е вървяла рекламат по Би Би Си не означава че и в момента ще върви. Трябва активна дигитална стратегия", подчерта той.
Обяви и че чрез различни мерки трябва да се повиши атрактивността на бранша като място за работа. Даде пример с това, че във Великобритания не е срамно да си сервитьор след като си навършил 50 г.