За втора поредна година All Channels Communication Group стана носител на приза „Агенция на годината” в конкурса на Българската асоциация на PR агенциите BARPA Bright Awards*.
Комуникационната група получи първа награда и в категория "Комуникационна кампания на годината” с проекта Kamenitza refresher. "Ден на Европа 2012” пък зае второ място в най-новата категория в конкурса – "Комуникационна кампания в публичния сектор”.
18-членно изцяло международно жури от PR и комуникационни специалисти от цял свят отличи постиженията на All Channels Communication Group сред общо 80 заявки за участие. Това е рекорден брой в историята на конкурса до момента. Церемонията по награждаването се състоя в хотел Шаратон, а призът в категория „Агенция на годината“ бе връчен от Стив Милър, заместник генерален директор на Британската PR консултантска асоциация (PRCA). С тези две отличия агенцията става носител на общо 6 първи места от BAPRA Bright Awards.
"Вярвам, че наградите, които получихме от BAPRA Bright Awards 2013, са признание най-вече за упоритата работа, професионализъм и нестихващ ентусиазъм на екипа на All Channels. Несъмнено обаче и за ефективността на кампаниите, които правим, защото за нас е важна не само творческата идея, но и това тя да носи реален резултат в полза на марките, за които работим“, коментира Александър Дурчев, управител на All Channels Communication Group.
Компанията е единствената българска комуникационна агенция, носител на 10 международни награди и над 17 номинации. Тя притежава и близо 20 отличия от български конкурси, информират от комуникационната група.
*Econ.bg беше медиен партньор на събитието.