Burger King обновява менюто си с 10 продукта

03.04.2012 | 09:53
по статията работи: Петър Чернев
Нововъведението се налага заради промяната във вкусовете на американците
Burger King обновява менюто си с 10 продукта
Снимка: Sxc.hu

Американската верига за бързо хранене Burger King (BK) предприе най-голямото обновяване на менюто си до момента.  То влезе в сила от вчера.

От компанията не отричат, че новите пилешки филенца, салати "Цезар", ягодово-бананови напитки тип смути*, фрапета с вкус на мока и карамел и още 6 продукта звучат близко по име до тези на конкурентите им от другите вериги за бързо хранене. Въпреки това от BK твърдят, че сами стигнали до новите продукти с помощта на проучвания.

Нововъдението се налага заради промяната във вкусовете на американците. Вследствие на вихрещата се икономическа криза веригите за бързо хранене започнаха да предлагат и по-здравословни продукти. В резултат Burger King завърши 2011 г.  за първи път след Wendy’s - на трето място в задочния спор на веригите за бързо хранене в САЩ. Лидер разбира се остана McDonalds, отбелязва "Бизнесуик".

В опит да се преборят с проблемите, от BK предприеха няколко мерки. Сред тях бяха модернизацията на 7200 овехтели магазина, промяната в униформите на служителите и решението култовият бургер Whooper да се сервира в картонени кутии, а не в хартия. С последната мярка беше финализирана една 20-годишна практика.

Веригата осъзнава, че промените носят и риск.

Затова е подготвена сериозна медийна кампания, която ще обхване телевизията, радиото и социалните мрежи. Планира се обновление и на сайта на компанията. За рекламите са ангажирани множество известни личности като футболиста Дейвид Бекъм, певицата Мери Джей Блайдж, актрисата Салма Хайек и комика Джей Лено. От 18 април специални камиони на BK ще започнат да обикалят САЩ и да предлагат безплатни мостри от новите продукти, информира сайтът „Нейшънс Ресторант Нюз”.

Припомняме ви, наскоро и друга известна марка, макар и не от бранша на Burger King, обяви, че ще постави акцент върху здравословното хранене. Кафе веригата Starbucks отвори първия си магазин Evolution Fresh, който предлага свежи храни и напитки.

*Смуути (smoothie) е коктейл, който се приготвя с пресни или замразени плодове, мляко, натрошен лед и допълнителни съставки в блендер, поднася се охладен и в някои случаи - подсладен с мед и овкусен с ванилия.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
Иванчо влиза в аптеката и започва да изброява на аптекарката: - бинт; - марля; - риванол; - кислородна вода; - лепенки; - обезболяващи; Аптекарката се притеснила и го пита -  - Да не е...
На този ден 17.01   49 г. пр.н.е. – Рим е бил опразнен заради настъпващите от север легиони на Юлий Цезар. 395 г. – Римската империя е поделена между синовете на император...