IAB Форум България 2013 ще премине под мотото I Love Digital*

14.02.2013 | 10:53
по статията работи: Лили Бончева
Той ще събере на едно място представители на рекламодатели, рекламни и медийни агенции и медии, за да видят, чуят и споделят най-новото за най-динамичния маркетинг свят
IAB Форум България 2013 ще премине под мотото I Love Digital*
Снимка: Sxc.hu

На 5 март 2013 София ще бъде домакин на третия IAB Форум България, в който ще вземат участие над 20 български и международни специалисти в областта на дигиталната реклама. Тази година събитието ще премине под мотото „I Love Digital“ и отново ще събере на едно място представители на рекламодатели, рекламни и медийни агенции и медии, за да видят, чуят и споделят най-новото за най-динамичния маркетинг свят.

*Група 3бей.бг, част от която е Econ.bg, е медиен партньор на форума.

Първият панел на събитието ще хвърли поглед към съседни и по-далечни пазари. Представители на националните IAB асоциации, съответно Габриела Степанович, изпълнителен директор на IAB Сърбия, и Ендре Сомоги, управител на Унгария, ще представят успехите и предизвикателствата, с които се сблъскват съответните пазари. Участниците в събитието ще разберат директно от мениджъра на програмата за саморегулация за поведенческа реклама в Европа, Йонел Нафтаналия, какво прави IAB в областта на саморегулацията, за да защити по-добре потребителите.

Вторият панел ще премине под знака на числата и ще акцентира върху резултатите от поредната вълна на националното проучване за приходи от онлайн (вкл. мобилна и видео) реклама, като ще се опита да даде и оценка за разходите за реклама в социалните мрежи и в SEM. От своя страна, Камила Нигматулина от IHS Screen Digest ще представи данни за тенденциите в Централна и Източна Европа, касаещи видео реклама и свързани устройства.

Третият и четвъртият панел ще се фокусират върху многообразието на форми и канали в дигиталната реклама, както и върху използването на различни похвати за оптимизиране на резултатите. Участието на представители на агенции, компании от сферата на FMCG и медии са сред предпоставките за добра дискусия за изграждане на успешни маркетинг стратегии. Thinkdigital, Нова Броудкастинг Груп, Нет Инфо.БГ, Httpool, Publicis Cybermark и „Победа“ АД са само част от компаниите, които ще споделят своя опит с участниците във Форума.

В петия панел ще се говори за измеримостта на рекламата и комуникацията в интернет, по-специално възможностите за измерване на успешността на дадена кампания, като реални примери ще представят медии и доставчици на услуги като Икономедиа и AII Data Processing.

Организаторите от IAB България обещават да обявят още интересни лектори в дните до събитието, а вие все още можете да се присъедините към списъка с партньори или участници в IAB Форум България 2013.

Регистрацията за събитието ще бъде отворена до 3 март 2013 на адрес https://forum.iabulgaria.bg

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...