На 5 март 2013 София ще бъде домакин на третия IAB Форум България, в който ще вземат участие над 20 български и международни специалисти в областта на дигиталната реклама. Тази година събитието ще премине под мотото „I Love Digital“ и отново ще събере на едно място представители на рекламодатели, рекламни и медийни агенции и медии, за да видят, чуят и споделят най-новото за най-динамичния маркетинг свят.
*Група 3бей.бг, част от която е Econ.bg, е медиен партньор на форума.
Първият панел на събитието ще хвърли поглед към съседни и по-далечни пазари. Представители на националните IAB асоциации, съответно Габриела Степанович, изпълнителен директор на IAB Сърбия, и Ендре Сомоги, управител на Унгария, ще представят успехите и предизвикателствата, с които се сблъскват съответните пазари. Участниците в събитието ще разберат директно от мениджъра на програмата за саморегулация за поведенческа реклама в Европа, Йонел Нафтаналия, какво прави IAB в областта на саморегулацията, за да защити по-добре потребителите.
Вторият панел ще премине под знака на числата и ще акцентира върху резултатите от поредната вълна на националното проучване за приходи от онлайн (вкл. мобилна и видео) реклама, като ще се опита да даде и оценка за разходите за реклама в социалните мрежи и в SEM. От своя страна, Камила Нигматулина от IHS Screen Digest ще представи данни за тенденциите в Централна и Източна Европа, касаещи видео реклама и свързани устройства.
Третият и четвъртият панел ще се фокусират върху многообразието на форми и канали в дигиталната реклама, както и върху използването на различни похвати за оптимизиране на резултатите. Участието на представители на агенции, компании от сферата на FMCG и медии са сред предпоставките за добра дискусия за изграждане на успешни маркетинг стратегии. Thinkdigital, Нова Броудкастинг Груп, Нет Инфо.БГ, Httpool, Publicis Cybermark и „Победа“ АД са само част от компаниите, които ще споделят своя опит с участниците във Форума.
В петия панел ще се говори за измеримостта на рекламата и комуникацията в интернет, по-специално възможностите за измерване на успешността на дадена кампания, като реални примери ще представят медии и доставчици на услуги като Икономедиа и AII Data Processing.
Организаторите от IAB България обещават да обявят още интересни лектори в дните до събитието, а вие все още можете да се присъедините към списъка с партньори или участници в IAB Форум България 2013.
Регистрацията за събитието ще бъде отворена до 3 март 2013 на адрес https://forum.iabulgaria.bg