Американската компания Twitter представи тази нощ промененото си лого.
В съобщение в блога си социалната мрежа обяснява, че станалото запазена марка синьо пиле е опростено. Вече няма да има реплики в балонче около хвъркатото, използване на буквата t като част от логото или комбинирано изписване на името на компанията, придружено с образа на птичето.
Криейтив директорът на Twitter Дъг Бауман казва, че новата птица е "плод на любовта на компанията към орнитологията, създаването на дизайн в рамките на творческото ограничение и простата геометрия". Новото лого е изработено само от три припокриващи се групи кръгове - изобразяващи съответно тялото, крилата и човката на птичето.
От сайта Gizmodo посочват, че новото лого на социалната мрежа за микроблогинг прилича до голяма степен на старото. Основните разлики са, че цветът на птицата е станал малко по-тъмен и човката й е вдигната нагоре. В резултат на това тя прилича повече на изскачащ от водата делфин, отколкото на плаващ кит (когато сайтът се претовари, потребителите виждат бял кит, който е носен от осем оранжеви птици. - бел.авт.).
Социалната мрежа, която позволява на хората да постват съобщения с дължина до 140 символа, твърди, че има над 140 млн. активни потребители. Голяма част от тях се намират в САЩ. Според данни от скорошно изследване 1 от 7 американци, които използват интернет, влизат в Twitter, информира АФП.