Всички материали
20.10.2011 | 15:05
"Решенията са тук, но клиентите ги няма". По този начин от списание Enterprise - организатор на проведената днес конференция MySuccess.bg in CRM, определиха случващото се на...
07.04.2011 | 14:51
*Информация на партньор на Econ.bg
Българската консултантска компания Балкан Сървисис взе участие в конференцията Microsoft Days 2011, която се състоя на 30-31 март в Арена...
07.03.2011 | 13:40
*Информация на партньор на Econ.bg
Българската консултантска компания Балкан Сървисис внедри във фирмата за хранителни добавки и здравословни продукти Валмарк първото мобилно CRM...
15.11.2010 | 16:56
*Информация на партньор на Econ.bg
Българската консултантска компания Балкан Сървисис представи своя разработка на мобилно CRM приложение интегрирано с Microsoft Dynamics CRM....
19.10.2010 | 16:58
Културата на обслужване на клиентите трябва да бъде променена. Българските фирми все още не са свикнали с нагласата, че връзката с клиента не прекъсва с реално сключената сделка....
19.10.2010 | 11:27
Управлението на клиентите е основна дейност за всяка фирма. Компаниите обаче трябва да определят приоритетните си клиенти, т.е. онези, които им генерират най-голяма печалба. Това...