При констатиране на дефекти по пътните или тротоарните настилки, създаващи предпоставки за пътно-транспортни произшествия или злополуки на територията на Столичната община, гражданите могат да
подават сигнали за аварийни ремонтни дейности на следните телефони:
987 55 55 – дежурен диспечер на Столичната община
Диспечерски пункт на „ГБС – Инфраструктурно строителство” АД – 807 93 33 - първа зона с граници – бул. „Цар Борис ІІІ” и локалните платна (вкл.), бул. „Ген. Тотлебен” (вкл.), бул.
„Македония” (вкл.), бул. „Христо Ботев” (вкл.), бул. „Ал. Стамболийски”, бул. „Цар Освободител”, бул. „Цариградско шосе”;
Диспечерски пункт на „Пътища и съоръжения” ЕАД – 857 46 09 – за втора зона с граници – бул. „Цариградско шосе” и локалните платна (вкл.), бул. „Цар Освободител” (вкл.), бул. „Княгиня
Мария Луиза” (вкл.), бул. „Рожен”, път ІІ – 16;
Диспечерски пункт на Сдружение „Пътища – София” – 0895 510 239 – за трета зона с граници – път ІІ – 16 (вкл.), бул. „Княгиня Мария Луиза” (вкл.), бул. „Ал. Стамболийски” (вкл.), бул.
„Христо Ботев”, бул. „Македония”, бул. „Ген. Тотлебен”, бул. „Цар Борис ІІІ”.
Това съобщи Столичната община. Във връзка с публикациите, че ремонта на бул. "Цар Борис III", в участъка от Околовръстния път до сп. "Шипка", е задължение на общината, от там съобщават че очакват
съфинансиране по проекта от Национална агенция "Пътна инфраструктура".