Обратният завой на една застрахователна компания

29.06.2013 | 14:00
по статията работи: Петя Бързилска
"Дженерали България" се връща към индивидуалното застраховане
Обратният завой на една застрахователна компания

Една година след като се отказа от индивидуалните клиенти и заложи само на груповото животозастраховане, "Дженерали България" даде заявка за връщане на този сегмент.

Припомняме, приблизително по същото време през 2012-та застрахователният сайт Insmarket.bg информира, че животозастрахователното дружество в холдинга е решило да не предлага вече индивидуални застраховки, а да се концентрира само върху груповото животозастраховане.

Тогава Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на холдинга, обеща животозастрахователното дружество „да се фокусира върху предлагането на най-добрите иновативни, професионални и комплексни услуги за нашите корпоративни клиенти и малки и средни предприятия“. "Започваме да развиваме нови продукти и услуги за този сегмент, базирани на най-добрите практики, взаимствани от „Дженерали Груп“, лидер в животозастраховането в Европа“, каза още Йосифов тогава.

Сключените индивидуални застрахователни договори и всички бъдещи плащания по тях останаха като ангажимент за обслужване от страна на дружеството.

Новината бе окачествена като повече от изненада за пазара и прецедент в новата българска застрахователна история.

Очевидно поставените цели през изминалия 12-месечен период оттогава до днес са се променили – дали само поради вътрешни причини (например, създаване на атрактивни продукти), или и поради външни обстоятелства (узряване на ритейл пазара), но днес дружеството отново има желание да се върне в индивидуалните застраховки „Живот“.  „Компанията надгражда стратегията си, като предприема нов подход в сегмента на индивидуалното животозастраховане, с цел да предложи едни от най-добрите продукти в България“ - това се казва в съобщение, изпратено от дружеството до Insmarket.bg.Стратегията за развитие на този сегмент включва „стабилен растеж, непрекъснато подобряване на качеството на продуктите и обслужването на клиентите“.

Според  Ивайло Йосифов, в момента компанията е в състояние да заяви позиция в сегмента на индивидуалното животозастраховане. От българския холдинг уверяват, че през последната година е работено върху индивидуалните животозастрахователни предложения към клиентите и подчертават, че опитът е почерпен от компанията-майка – Generali Group.

Явно свиването на премийните приходи и пазарното присъствие на компанията са провокирали нейните мениджъри да обявят смяна на курса и отново връщане към индивидуалното животозастраховане. Защото докато "Дженерали" се бяха фокусирали само върху корпоративни продукти, почти всички други застрахователи успяха да разширят портфолиото си с нови клиенти и да увеличат приходите и печалбите си.


Повече за застрахователното дружество "Дженерали"и финансовите резултати на компанията за 2012 г. може да прочетете на Insmarket.bg.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 04.11   1429 г. – Арманяк-бургундска гражданска война: Жана д'Арк освобождава Сен Пиер льо Мутие. 1501 г. – Катерина Арагонска (по-късно първа съпруга на Хенри VIII)...