Обществени нагласи – февруари 2011 г.

27.02.2011 | 16:14
по статията работи:
Резултати от национално представително проучване на агенция "Алфа рисърч"
Обществени нагласи – февруари 2011 г.

Ръстът на цените и политическите скандали от първите месеци на годината са факторите с най-силно влияние върху общественото доверие към управляващите. Въпреки че чрез вота на доверие правителството спечели политическата битка срещу опонентите си, инфлационният натиск и скандалите са нанесли сериозни поражения върху имиджа на управляващите. Най-силен обрат търпи отношението към вътрешния министър Цветан Цветанов.

Това показват резултатите от редовното тримесечно проучване на агенция "Алфа Рисърч", проведено в периода 12 - 20 февруари 2011 г. сред 1005 пълнолетни граждани от цялата страна.

Пълните резултати от проучването може да прочетете в прикачените файлове.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 20.02   395 г. – Открит е първият в историята на християнството женски манастир във Витлеем. 1364 г. – Кралица Маргарет Дръмонд и Дейвид II сключват брак. 1530 г....