Всички материали
29.11.2024 | 08:05
Търговци продават един и същи артикул на различни цени във физическите си обекти, в електронните си магазини и в приложенията, като цените онлайн са по-високи.
Върху това...
18.10.2024 | 09:00
Ако някой иска да направи изгодна покупка от предстоящия в края на ноември “Черен петък”, сега е моментът да си набележи конкретните стоки и да следи движението на цените им, а...
11.10.2024 | 12:20
„Дори да ви се струва все още рано, точно сега е моментът да разгледате оферти и да направите своите резервации, ако планирате да посрещнете празниците в края на годината извън...
26.08.2024 | 11:20
Всеки сезон има по няколко случая в заведения и места за настаняване, които скандализират туристите. Познати от това лято са такса “климатик”, “допълнинелно лед”, “резен лимон”...
13.08.2024 | 10:35
Потребителите имат право да предявят рекламация за некачествена туристическа услуга до 14 дни от установяване на несъответствието с договореното. Това припомни по Дарик радио...
07.08.2024 | 15:35
Българската асоциация на заведенията изразява несъгласието си с поредния опит за упражнение на гърба на нашия бранш.
В радио интервю създателят на онлайн...
26.07.2024 | 15:50
Липсата на цени на стоките е най-често срещаното по морето нарушение на правата на клиентите при продажбите в постоянните и временните търговски обекти. Това каза по БНТ...
20.05.2024 | 12:20
Много български потребители изразяват съмнение, че някои от предлаганите в китайски сайтове като Temu и Shein стоки се срещат и в българските физически и електронни магазини,...
01.04.2024 | 11:15
Платформата „Ние, потребителите“ създаде онлайн анкета, чиято цел е да се чуе мнението и да се отчетат потребностите на българските граждани относно начина на посочване на...
28.02.2024 | 10:35
Трите мобилни оператора - А1, "Виваком" и "Йетел", правят милиардни обороти и огромни печалби, а държавата ги "наказва" със смешни глоби за многобройните трикове, с които...
28.12.2023 | 12:40
"Подаръкът е емоция и трудно се разделяме с нея, но има хора, които решават да опитат да върнат или заменят това, което им е подарено. Стоките, купени онлайн, могат да бъдат...
22.12.2023 | 11:55
Таксата за доставка на подаръка, поръчан от онлайн търговец, изяжда коледното намаление, показа проверка на „Телеграф“.
Става въпрос за поръчки, които са под определена...
02.11.2023 | 16:30
Търговците, които предлага облекла и всякакъв вид стоки втора употреба, също трябва да спазват всички изисквания на действащото законодателство. Това се отнася както за...
30.10.2023 | 15:15
Факт е първият подкаст за експертни коментари, анализи и съвети в областта на потребителската защита.
Той носи името “Ние, потребителите” и е нова инициатива на вече...
21.08.2023 | 10:55
Програмата да не бъде изпълнена изобщо или както е обещано, още разходи и невъзможност за продължаване на екскурзията или за връщане обратно без помощ и подкрепа са част от...
16.08.2023 | 10:10
Хората не осъзнават напълно рисковете да заминат на екскурзия по обява в социалните мрежи. Заплахите са свързани не само с евентуална загуба на пари, но и с по-сериозни...