Министерството на туризма започва рекламна кампания на зимния туризъм още през този месец на най-важните ни международни пазари, както и на вътрешния пазар. Това става ясно от отговори на въпроси на ведомството до TravelNews.
Рекламната кампания в социалните мрежи за зимния сезон е планирана, а периодът ѝ стартира от месец октомври. Целта е да обхване и т. нар. крила и да насърчи посещенията в страната ни за специализирани видове туризъм, като културен, приключенски, СПА, винено-кулинарен и др., които могат да се практикуват в рамките на цялата година, но все още няма подходящи условия за ски и зимни спортове.
Кампанията ще продължи до декември 2023 г. и ще бъде с обхват Великобритания, Германия, Гърция, Румъния, Израел, Италия, Република Северна Македония, Сърбия и Турция. Например статистическите данни показват, че в този период от годината туристите от Германия посещават България с цел градски и СПА туризъм, от Италия с цел градски туризъм. Следователно рекламите на тези два пазара ще бъдат насочени към тези видове туризъм, обясниха от Министерството на туризма. Отделно ще има и на вътрешния пазар.
Планирани са и телевизионни кампании на съответните пазари, като е стартирала подготовка и за рекламни дейности за популяризиране на страната в рамките на Световната купа по сноуборд през януари 2024 г. в Пампорово, и по време на Световната купа по ски алпийски дисциплини през февруари 2024 г. в Банско. От ведомството не уточниха в кои чужди телевизии ще бъдат пускани клипове.