Новият билетен център на Националния дворец на културата е вече е напълно завършен. Това информираха от пресцентъра на НДК.
Напълно осъвремененото билетно звено се намира на югозападната страна на сградата. То работи вече от два месеца, но сега са приключени всички довършителни работи по интериора и оборудването му.
Основният замисъл е комфортна и модерна среда с повече улеснения и възможности за посетителите и организаторите на събития в НДК.
Помещението разполага с три входа за потребителите – два външни и един, в който се влиза от Двореца на културата. Това улеснява придвижването на посетителите в пиковите натоварени часове.
За да се предотврати друго неудобство – струването на опашки и дългото чакане за билет, центърът е оборудван с пет нови каси – общо 8, които работят на територията му.
Продажбата на билети е изцяло електронна. Посетителите все още могат да си закупят такива и през различни онлайн платформи. До края на годината в НДК ще заработи и собствена онлайн система за купуване на билети, както и нова интернет страница.
Сред удобствата за посетителите са обособено място за изчакване, зона за отдих, стойки за велосипеди и безплатен интернет. За хората в неравностойно положение и майките с детски колички са предвидени платформа и рампа.
Освен всичко друго, няколко монитора информират хората за предстоящите събития в Двореца на културата и играят ролята на рекламни канали.
"Новият билетен център е част от по-голям проект за осъвременяване и модернизиране на НДК”, съобщиха от ръководството. Целта ни е да сме в крак с актуалните тенденции и да сме максимално функционални. В момента разработваме и нова рекламно-информационна система за сградата, както и проект за осветяването на Двореца”.