Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите

03.04.2020 | 03:05
по статията работи: econ.bg
Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи
Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите
Снимка: БГНЕС

Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до Асоциацията на колекторските агенции, в която апелира фирмите за събиране на вземания да се съобразят с пандемичната обстановка и да проявят разбиране към граждани, които временно не могат да погасяват в срок задълженията си.

Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи.

Ковачева призовава колекторските агенции за индивидуален подход към гражданите и предлага на Асоциацията да изработи политика за работа с уязвими граждани, засегнати финансово от извънредното положение.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 02.01   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Куновица турците са победени от кръстоносците на Владислав III и Янош Хуняди, и много турски командири,...