Рекламата, която разплаква 1

16.09.2013 | 11:05
по статията работи: Сара Божинова
Тайландска реклама се превърна в хит в социалните мрежи
Рекламата, която разплаква

Рекламната индустрия в Тайланд се развива все по-динамично, утвърждавайки жанра на краткия видеоклип и вдъхновяващи послания. Последните рекламни проекти в азиатската страна не на шега се конкурират с Холивудските продукции като представят оригинален сюжет, добра актьорска игра и дълбокомислена концепция.

Реклама за повдигащ сутиен, в която събличащото се момиче накрая се оказва момче, нашумя в онлайн медиите и социалните мрежи. Сега в Тайланд провокират с още едно видео. Преди броени дни реклама на телекомуникационния конгломерат True Corporation стана достъпна в YouTube. Тя обиколи социалните мрежи и вече има над три милиона гледания. Повечето потребители я определят като "сърцераздирателна".

Във видеото малко момче краде лекарства от пазара. Собственичката обаче го залавя и в разгара на мъмренето, един продавач от заведение за хранене се намесва. Той пита момчето дали майка му е болна и след като получава утвърдително кимване плаща лекарствата на момчето и му дава топла супа.

Историята ни отвежда 30 години по-късно, когато продавачът е все така щедър към нуждаещите се и дава храна на бездомник. Но в следващия момент той припада и става ясно, че е тежко болен. Дъщеря му не може да си позволи високите медицински разноски и обявява заведението за продан. Неочаквано обаче сметките се оказват платени... преди 30 години. Лекарят се оказва момчето от пазара от началото на клипа.

Можете да видите видеото тук:

Компанията True Corporation, известна като TrueMove, е най-големият кабелен оператор в страната, най-големият доставчик на интернет и третият по големина мобилен оператор. Намира се на азиатския пазар от 1990 г. като няколко пъти сменя името си.

В информацията към рекламата те казват, че винаги са вярвали, че „комуникацията е най-доброто“ и че рекламите са един от най-естествените източници на комуникация. „TrueMove H вярва в силата да даде без да очаква възвръщаемост . Aнгажираме се с разработването на нови комуникационни технологии за Тайланд, за да се създадат възможности за подобряване на качеството на живот в страната. Всяка комуникация означава, че сме свързани помежду си безкрайно.“, пишат още от компанията.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/4
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари 3
Подреди по: Най-нови | Най-стари

Кики Рики 16.09.2013 | 11:17
прекрасно е,дано по-вече хора постъпват като този човек (нали има една приказка:каквото си надробиш това и ще сърбаш-добро ако е -ок,зло ако е .....)ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА :)
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 06.11   1315 г. – Данте Алигиери (на портрета) е осъден на доживотно изгнание от Флоренция, а ако се върне е заплашен от изгаряне на клада. 1521 г. – Фернандо Магелан...