Екипи от български студенти ще се съревновават със свои колеги от цял свят в стартиращото предизвикателство на Google Inc. – Google Adwords Challenge.
Идеята на тази социална инициатива на Google е да мотивира студентите да научат повече за онлайн рекламата и за това как да докарат максимално количество реални клиенти с минимални разходи за реклама в интернет.
Студентските екипи, които се регистрират за участие, получават ваучери по 250 долара за създаването на реални 3 седмични онлайн рекламни кампании за бизнеси от съответната държава.
Студентите сами избират компаниите, за които да създават съответните рекламни проекти.
Екипите от цял свят ще бъдат класирани според множество критерии, някои от които са качеството на създадените кампании, брой заинтересовани потребители, планиране и изпълнение на проектите, брой нови реални клиенти и други.
Чрез тази инициатива, студентите получават ценни и реални знания и опит докато помагат на компании да създават успешни онлайн рекламни кампании.